Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Vad menar ni med att jag är tjatig egentligen?

LOL Nä... Glöm det.

Åh en tävlingstråd jag missat. Vinner den som har flest skor och cyklar? Johanna med sina 140 skor vinner nog, men hur många cykelskor har du? Ett par va? Och bara tre cyklar, hm, klart du behöver fler! Lyssna inte på din granne.

Hur många cyklar jag har

Jag har faktiskt två par cykelskor. Fast det ena paret ger mig blå tår ibland så jag funderar på att skaffa ytterligare ett par. Ha! Då är jag uppe i tre.

Och Bruse, hur kan du ha 15 par för många? Jag får inte ihop det.

Inte jag heller, men med gemensamma krafter går det nog att klura ut ett bra svar på den frågan.

Vågar mig på en presentation av mig själv, annars känner jag mig bara som en fluktare som sitter o kikar igenom forumen på kvällarna utan att ge mig till känna 🙂

Längd (verkar muy importante här): 1,64
Vikt o sånt: normalviktig, rödhårig, gröna ön, 36

Måndag morn och jag mår superduperbra. 😀 Men har ingen riktig lust att jobba, så jag passar på att presentera mig här istället!

Född: -72
Längd: 175
Vikt: 60-65 beroende på säsong
Hårfärg: Rödblond
Önfärg: Melerade (står det i passet iaf)
Bor: I a Göte

Haha, tror faktiskt inte att en Oprahs book-club stämpel nödvändigtvis är så illa som det låter - jag har läst fler böcker som hon har rekommenderat som varit bra. Ex. vis Giftträdets bibel av Barbara Kingsolver.

Haha... men då så. Då kan jag lika gärna lägga korten på bordet... Råkar ha två böcker till som hon rekommenderat som jag kan rekommendera: House of Sand and Fog av Andre Dubus III (Undrar om inte den gått som film också?), och While I was ne by Sue Mille

Tillbaks 😀 Dejtandet över...