Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 12:53Måste man gå ur singelgruppen bara för man dejtar??
Vart går gränsen egentligen för när man ska osingla sig?
Måste man gå ur singelgruppen bara för man dejtar??
Vart går gränsen egentligen för när man ska osingla sig?
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 13:10Har du nåt du vill säga Anders eller?
Har du nåt du vill säga Anders eller?
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 14:05Nä, inte direkt, bara en fundering som dök upp. 🙂 Gillar att tänka "högt".
Nä, inte direkt, bara en fundering som dök upp. 🙂 Gillar att tänka "högt".
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 14:07Jag tycker väl att man kan räkna att man är osinglad när man "kilar stadigt"... 😉
Jag tycker väl att man kan räkna att man är osinglad när man "kilar stadigt"... 😉
Quote from Christian Wahlberg on 7 October 2009, 16:45om man undrar över var gränsen går så är man nog fortfarande singel.
om man undrar över var gränsen går så är man nog fortfarande singel.
Quote from Christian Wahlberg on 7 October 2009, 16:49och för dom som undrar så finns min presentation på sidan 2 i den här tråden. Inte mycket har hänt sen dess förutom 2 födelsedagar.
och för dom som undrar så finns min presentation på sidan 2 i den här tråden. Inte mycket har hänt sen dess förutom 2 födelsedagar.
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 16:53Känns ju nästan lite tragiskt?
Känns ju nästan lite tragiskt?
Quote from Christian Wahlberg on 7 October 2009, 16:59inte alls. Har haft hur kul som helst, men inte hängt här.
inte alls. Har haft hur kul som helst, men inte hängt här.
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 17:41Är en singelkille född 68 som är 186 sm lång.
Bor i ett torp strax utanför Ulricehamn.
Har inga barn men 2 katter.
Tränar 3-5 gånger i veckan, mest Bodypump, spinning och Bodybalance.
Utöver träning så finns det väl alltid en del att göra när man har h
Är en singelkille född 68 som är 186 sm lång.
Bor i ett torp strax utanför Ulricehamn.
Har inga barn men 2 katter.
Tränar 3-5 gånger i veckan, mest Bodypump, spinning och Bodybalance.
Utöver träning så finns det väl alltid en del att göra när man har h
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 20:09Hej!
Jag är född 1903 i Helsingborg men bor nu i Sörmland. Jag tror på en kraft från ovan och gillar att köras med, lever i ett öppet förhållande med omvärlden. Mina lagerboxar är så läckra att ungdomarna kysser dom.
Hej!
Jag är född 1903 i Helsingborg men bor nu i Sörmland. Jag tror på en kraft från ovan och gillar att köras med, lever i ett öppet förhållande med omvärlden. Mina lagerboxar är så läckra att ungdomarna kysser dom.