Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 10:13Haha! Femmor går fetbort! Jaha... Drick inte för mycket motorolja nu! (H)
Haha! Femmor går fetbort! Jaha... Drick inte för mycket motorolja nu! (H)
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 10:39Olja i motorn är inget bra, då blir det kortslutning. Däremot är det olja i mina lagerboxar.
Olja i motorn är inget bra, då blir det kortslutning. Däremot är det olja i mina lagerboxar.
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 10:45Ja, ok. Sorry... Tur att jag inte har husdjur, jag skulle säkert mata dem med diverse dåliga saker (#)
Ja, ok. Sorry... Tur att jag inte har husdjur, jag skulle säkert mata dem med diverse dåliga saker (#)
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 13:25Ungefär mitt svar med... Om man fortfarande inte vet gränsen för om man e singel el ej, då e man nog inte osingel...
Ungefär mitt svar med... Om man fortfarande inte vet gränsen för om man e singel el ej, då e man nog inte osingel...
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 13:45Bra det, då vet jag! 🙂
*går ut och fortsätter singla slant*
Bra det, då vet jag! 🙂
*går ut och fortsätter singla slant*
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 13:40Det här är jag:
Allmänbildad
Bokälskare
Chokladätare
Dansfreak
Energisk
Feminist
Glad
Huslig
Intelligent
Jobbandes
Kulturintresserad
Lägenhetsägare
Musiker
Nyfiken
Optimistisk
Pratglad
Rastlös
Slarvig
Tränande
Uppmärksam
Vegetarian
Yvig
Åpen
Ärlig
Östgöt
Det här är jag:
Allmänbildad
Bokälskare
Chokladätare
Dansfreak
Energisk
Feminist
Glad
Huslig
Intelligent
Jobbandes
Kulturintresserad
Lägenhetsägare
Musiker
Nyfiken
Optimistisk
Pratglad
Rastlös
Slarvig
Tränande
Uppmärksam
Vegetarian
Yvig
Åpen
Ärlig
Östgöt
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 13:43*Östgöte* ...Bummer.
*Östgöte* ...Bummer.
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 18:17Får mig att tänka lite på sällskapsresan..
Vi heter Storch, vi är från Mjöööölby 😀hihi, precis som jag 😀
Får mig att tänka lite på sällskapsresan..
Vi heter Storch, vi är från Mjöööölby 😀
hihi, precis som jag 😀
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 18:25För alla er som vill lära sig Öschötska så kommer här en klassiker från Linköpings universitet: http://www.youtube.com/watch?v=iO50fdJOGLI :D(t+)
För alla er som vill lära sig Öschötska så kommer här en klassiker från Linköpings universitet: http://www.youtube.com/watch?v=iO50fdJOGLI :D(t+)
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 19:46Tur man bor i Motala där alla talar rikssvenska, hehe
Tur man bor i Motala där alla talar rikssvenska, hehe