Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

det är riktigt kul faktiskt, har bara 1,5 år kvar nu så det har gått undan.
men måste ju säga att det är praktiken som är klart roligast

Haha, ja det får man ju hoppas. Hade ju varit jobbigt om det var tvärtom! Längtar till föreläsningarna och tills man får komma bort från barnen...

mm det skulle vara illa.. men förstår inte att alla är typ sjuka efter att vi haft praktik, så det är ju mindre kul.. har inte blivit imun mot barnbacillerna än.

Emma: Kul att du läser i Norrköping! Jag är själv gammal Norrköpings-alumn, fast på tekniska högskolan då... 🙂

Japp! Onödigt inlägg, men ändå! 😀

"Funbeatare sedan ett knappt år, och singel sedan ett par månader. Ovant, men känns bra nu iaf."

Ajjjdå. Låter som funbeatandet ledde dig rakt ner i singelträsket. Alla som försöker kämpa sig härifrån... 😉

Steget från att flytta runt i livmodern till en semestertripp till Cuba/Västindien är inte specieltl stort...?

På jobbet har vi forcerad ledighet v14 nästa år. Nån med bra tips på vart o åka eller till & med har lust o följa med? Nästan lika varmt o cosy

Hotel Eden, Gardasjön, Italien!
Jag var där för några år sedan och det får högsta betyg!
ogla lite bilder på Gardasjön så förstår du snart varför!
http://www.ciao.se/Hotel_Eden_Gardasjon__593140

Doman - Funderar du allvarligt på en tripp till Kuba v. 14?

Då råkar jag faktiskt befinna mig just där... 😉

Oj, vad skoj! Ja, seriöst så funderar jag på Cuba. Jamaica med fast misstänker att det är svårt att ta sig ifrån Cuba till andra "lokala" öar. Men men.. det måste vara ett spännande ställe att besöka iaf. Eftersom det är långfredag och sånt veckan innan o

Jag ska njuta av livet, och dansa en hel massa!

Om man har lust att lära sig dansa salsa så är Kuba rätt ställe. Jag kommer att vara i Havanna större delen av tiden, och dansa både på dagarna och kvällarna. På dagarna på lektioner, och på kvällarna ute p