Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Hehe ja Östgötska är en härlig dialekt, jag har jobbat en del i Borensberg och Linköping och på den tiden kunde man höra var urinvånarna kom ifrån.
Skänninge var nog i särklass vad jag minns.

OK, erkänner. Jag kommer från Göteborg, men efter fyra år i Motala så är det väl ok att kalla sig östgöte...Var så svårt att komma på nåt annat på ö...

Jessie.. varför blev det tälje istället för linkan då? Scania, AstraZeneca.. eller kanske kärleken? Själv är jag inflyttad smålänning (Oskarshamn) till just linkan.. fast saknar havet så att det nästan gör ont!

Alltså.. JAG flyttade inomlivmoders, så jag kan tyvärr inte ta nån som helst cred för just den flytten.

Måste vara en rymlig livmoder om du kan flytta runt i den.

Hej hej

Funbeatare sedan ett knappt år, och singel sedan ett par månader. Ovant, men känns bra nu iaf.

/Jörgen

Jag gillar snälla människor, ni får gärna bli kompisar med mig på Facebook: http://www.facebook.com/hss.elva

Härligt att höra Jörgen 🙂

Hej hej!
jag heter Emma är född 86, pluggar till förskolelärare i Norrköping, jag är inflyttad från Nyköping
Lever livet som singel och har aldrig haft så mycket tid för mig själv och träning som jag har nu 🙂
har varit medlem på funbeat i ca 4 månader

Najs. Jag tänkte också plugga till det, men ändrade mig sen. Jobbar som barnskötare nu men en vacker dag ska jag bli barnmorska hade jag tänkt... (onödigt vetande!?)