Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 21:51Hehe ja Östgötska är en härlig dialekt, jag har jobbat en del i Borensberg och Linköping och på den tiden kunde man höra var urinvånarna kom ifrån.
Skänninge var nog i särklass vad jag minns.
Hehe ja Östgötska är en härlig dialekt, jag har jobbat en del i Borensberg och Linköping och på den tiden kunde man höra var urinvånarna kom ifrån.
Skänninge var nog i särklass vad jag minns.
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 01:06OK, erkänner. Jag kommer från Göteborg, men efter fyra år i Motala så är det väl ok att kalla sig östgöte...Var så svårt att komma på nåt annat på ö...
OK, erkänner. Jag kommer från Göteborg, men efter fyra år i Motala så är det väl ok att kalla sig östgöte...Var så svårt att komma på nåt annat på ö...
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 07:35Jessie.. varför blev det tälje istället för linkan då? Scania, AstraZeneca.. eller kanske kärleken? Själv är jag inflyttad smålänning (Oskarshamn) till just linkan.. fast saknar havet så att det nästan gör ont!
Jessie.. varför blev det tälje istället för linkan då? Scania, AstraZeneca.. eller kanske kärleken? Själv är jag inflyttad smålänning (Oskarshamn) till just linkan.. fast saknar havet så att det nästan gör ont!
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 08:17Alltså.. JAG flyttade inomlivmoders, så jag kan tyvärr inte ta nån som helst cred för just den flytten.
Alltså.. JAG flyttade inomlivmoders, så jag kan tyvärr inte ta nån som helst cred för just den flytten.
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 09:22Måste vara en rymlig livmoder om du kan flytta runt i den.
Måste vara en rymlig livmoder om du kan flytta runt i den.
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 10:08Hej hej
Funbeatare sedan ett knappt år, och singel sedan ett par månader. Ovant, men känns bra nu iaf.
/Jörgen
Hej hej
Funbeatare sedan ett knappt år, och singel sedan ett par månader. Ovant, men känns bra nu iaf.
/Jörgen
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 14:26Jag gillar snälla människor, ni får gärna bli kompisar med mig på Facebook: http://www.facebook.com/hss.elva
Jag gillar snälla människor, ni får gärna bli kompisar med mig på Facebook: http://www.facebook.com/hss.elva
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 18:07Härligt att höra Jörgen 🙂
Härligt att höra Jörgen 🙂
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 21:06Hej hej!
jag heter Emma är född 86, pluggar till förskolelärare i Norrköping, jag är inflyttad från Nyköping
Lever livet som singel och har aldrig haft så mycket tid för mig själv och träning som jag har nu 🙂
har varit medlem på funbeat i ca 4 månader
Hej hej!
jag heter Emma är född 86, pluggar till förskolelärare i Norrköping, jag är inflyttad från Nyköping
Lever livet som singel och har aldrig haft så mycket tid för mig själv och träning som jag har nu 🙂
har varit medlem på funbeat i ca 4 månader
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 21:08Najs. Jag tänkte också plugga till det, men ändrade mig sen. Jobbar som barnskötare nu men en vacker dag ska jag bli barnmorska hade jag tänkt... (onödigt vetande!?)
Najs. Jag tänkte också plugga till det, men ändrade mig sen. Jobbar som barnskötare nu men en vacker dag ska jag bli barnmorska hade jag tänkt... (onödigt vetande!?)