Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 15:22FUNBEAT-träff i Havanna med andra ord. (H:) Vi kan nog inte räkna med nån vidare uppslutning dock
FUNBEAT-träff i Havanna med andra ord. (H:) Vi kan nog inte räkna med nån vidare uppslutning dock
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 15:42Jag trodde inte att man behövde vara fler än två för att ha en singelträff? Dessutom är det väl just två man ska vara om man skulle vilja osingla sig.. 😉
Jag trodde inte att man behövde vara fler än två för att ha en singelträff? Dessutom är det väl just två man ska vara om man skulle vilja osingla sig.. 😉
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 16:44räcker det inte att det är två på en singelträff, så övergår den till osingelträff 😀
räcker det inte att det är två på en singelträff, så övergår den till osingelträff 😀
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 18:44Jag röstar för en Funbeat-träff i Havanna! 2 är ju en bra början, och alla är välkomna. 🙂
Jag röstar för en Funbeat-träff i Havanna! 2 är ju en bra början, och alla är välkomna. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 11:00Mig behöver ni inte ens gå på date med, det är redan gjort och filmat desvärre. Ligger visst på TV4:s hemsida under bonde söker fru 😉
Mig behöver ni inte ens gå på date med, det är redan gjort och filmat desvärre. Ligger visst på TV4:s hemsida under bonde söker fru 😉
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 19:46Nybliven fun-beatare! Har bott i Göteborg sen i augusti och mina absoluta favoritspringställen där är Änggårdsbergen och Sandsjöbacka.
Ålder: 24 år
Längd: 165 cm
Vikt: 50 kg
Hårfärg: ljusrött
Önfärg: blå
Stad: Göteborg!
Jobb: Ex-jobbare, snart ingenjör :
Nybliven fun-beatare! Har bott i Göteborg sen i augusti och mina absoluta favoritspringställen där är Änggårdsbergen och Sandsjöbacka.
Ålder: 24 år
Längd: 165 cm
Vikt: 50 kg
Hårfärg: ljusrött
Önfärg: blå
Stad: Göteborg!
Jobb: Ex-jobbare, snart ingenjör :
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 13:19Oj, ett singelforum på Funbeat. Detta har jag varit helt ovetande om tills för en liten stund sedan. Det är alltså här man kan hitta nån med liknande intressen... kul! Verkar dessutom vara en del östgötar 🙂
En kort presentation av mig lyder som följer
Oj, ett singelforum på Funbeat. Detta har jag varit helt ovetande om tills för en liten stund sedan. Det är alltså här man kan hitta nån med liknande intressen... kul! Verkar dessutom vara en del östgötar 🙂
En kort presentation av mig lyder som följer
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 13:22och det är nu vi alla i bästa AA-stil säger med klar och tydlig stämma;
Hej Annika!
😀
och det är nu vi alla i bästa AA-stil säger med klar och tydlig stämma;
Hej Annika!
😀
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 13:40*ekar i kör* Hej Annika!
*ekar i kör* Hej Annika!
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 13:42What? Har du missat detta?? Hej däruppe! 🙂
What? Har du missat detta?? Hej däruppe! 🙂