Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 19:07Ålder: 35
Längd: 177
Vikt: 75
Hårfärg: Brunt, långt
Önfärg: blå
Stad: Linköping
Jobb: Programmera / konsult
Bil: ja
Husdjur: katt
Varit i USA: ja
Har Husvagn: NEJ! men har tält
Dansa: ja...men inte bug!..
Tränar gärna: Löpning, Cykla, Simming..
Född: 74
Ålder: 35
Längd: 177
Hårfärg: Brunt, långt
Önfärg: blå
Jobb: Programmera / konsult
Bil: ja
Husdjur: katt
Har Husvagn: NEJ! men har tält
Dansa: ja...men inte bug!..
Tränar gärna: Löpning, Cykla, Simming..
Född: 74
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 19:12Nja, alltså eftersom jag har så många par skor sliter jag aldrig ut dem så det är ytterst sällan jag slänger några. Detta bevisar bara min tes: Att ha för få par skor är bara att lura sig själv.
Fast jag vill poängtera att jag har dem prydligt undanstoppa
Nja, alltså eftersom jag har så många par skor sliter jag aldrig ut dem så det är ytterst sällan jag slänger några. Detta bevisar bara min tes: Att ha för få par skor är bara att lura sig själv.
Fast jag vill poängtera att jag har dem prydligt undanstoppa
Quote from ellen olsson on 20 September 2009, 19:18Räknar du in alla typer av skor?
Utan att räkna in känr, löparskor, inlines, skidskor och cykelskor är min samling rätt blygsam men om jag räknar in allt så blir det rätt många även om det inte kommer i närheten av 140...
Räknar du in alla typer av skor?
Utan att räkna in känr, löparskor, inlines, skidskor och cykelskor är min samling rätt blygsam men om jag räknar in allt så blir det rätt många även om det inte kommer i närheten av 140...
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 19:23Räknar jag in alla typer av skor är jag uppe i 22 par, men chansen/risken finns att det blir tre par till inom en snar framtid... 😀
Räknar jag in alla typer av skor är jag uppe i 22 par, men chansen/risken finns att det blir tre par till inom en snar framtid... 😀
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 19:26Jag räknar inte inlines och skridskor, dem brukar jag liksom inte traska runt med på stan. Men självklart räknas träningsskor (cykelskor vet jag inte eftersom jag räknade min samling långt innan jag hade ett par med clips på undersidan). Se där, då inser
Jag räknar inte inlines och skridskor, dem brukar jag liksom inte traska runt med på stan. Men självklart räknas träningsskor (cykelskor vet jag inte eftersom jag räknade min samling långt innan jag hade ett par med clips på undersidan). Se där, då inser
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 20:21Kille 23 år, kommer aldrig vänja mig vid att kallas "man" och det har lite anledningar. Gillar nämligen att leka cp 80% av tiden. En unge som också läser fysik, spelar elgitarr och är allmänt kreativ och supersmart.
Jo jag hade kunnat linda in det där på
Kille 23 år, kommer aldrig vänja mig vid att kallas "man" och det har lite anledningar. Gillar nämligen att leka cp 80% av tiden. En unge som också läser fysik, spelar elgitarr och är allmänt kreativ och supersmart.
Jo jag hade kunnat linda in det där på
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 08:24Här är jag!
Ålder: 32
Längd: 176
Hårfärg: Brunt
Önfärg: bruna
Jobb: Projektledare
Bil: Ja, hon heter inget men är världens bästa bil
Husdjur: -
Har Husvagn: NEJ! men har tält från Rusta
Dansa: ja
Tränar gärna: Sim
Här är jag!
Ålder: 32
Längd: 176
Hårfärg: Brunt
Önfärg: bruna
Jobb: Projektledare
Bil: Ja, hon heter inget men är världens bästa bil
Husdjur: -
Har Husvagn: NEJ! men har tält från Rusta
Dansa: ja
Tränar gärna: Sim
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 08:51och som min var oxå ett ren plagerism! kan jag dela med ett annat Linköpings bo 🙂
och som min var oxå ett ren plagerism! kan jag dela med ett annat Linköpings bo 🙂
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 10:07140 par skor man måste vara tjej för att lyckas med det
Tyckte att jag klarade mig bra med ett par till allt ett tag, visserligen hade jag fler men andvände mina slitna löparskor till inprincip allt och året runt kunde dock vara lite kallt på de få vinte
140 par skor man måste vara tjej för att lyckas med det
Tyckte att jag klarade mig bra med ett par till allt ett tag, visserligen hade jag fler men andvände mina slitna löparskor till inprincip allt och året runt kunde dock vara lite kallt på de få vinte
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 11:19Här är jag!
Längd: 160
Vikt: Vet ej men lite för mycket, för att mina jeans känns och sitter inte bra
Hårfärg: Blond
Önfärg: Blå
Stad: Mjölby
Utbildning: Vårdare, massör och hälsoutvecklare
Jobb: Skötare/vårdare, taxichaufför och deltidsarbetslö
Här är jag!
Längd: 160
Vikt: Vet ej men lite för mycket, för att mina jeans känns och sitter inte bra