Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Här kommer lite om mig...

42 år, 177 lång och väger ganska kontrollerade 72kg.

Har alltid gillat att jogga/löpa men har aldrig satsat så mkt på det som sista året.
Sprang mitt första maraton i år och var nöjd med det.

Jobbar som elektriker och har tumm

Å en till...:-)

Lotta, 29 år, 175 cm öh.
Bor i lägeneht i Örebro med 2 gamla, tjocka katter(förstår inte varför de är tjocka, har försökt prata med de om vikten av träning och bra kost)
Jobbar på läkemedelsföretag som bokningsansvarig.

Började träna reg

Lat, slö och likgiltig. 183 cm och 41 år.

Energisk, snabb och otålig. 30 år.

ooo, listor i punktform, samma fetischism som jag har 😀

Gör du nånting av dina listor, Kerstin, eller är de mest till för attääää ... tja, jag vet inte, egentligen ... (H)

Jenny:
ooooohhh, sicka fantastiska bilder på din presentation!! Och du bor nära

Hmmm, törs man berätta om sig själv här tro? 🙂

Är en grabb på 29 år, längd 187, vikt: 78. Bor i en stooooor tvåa i en mindre "town" i östergötland, inga barn....
Tränar hyfsat regelbundet och då är det mountainbike och landsvägsracer som gäller i först

Härmed tar jag ledningen i längdkampen med mina 199cm och om vi lägger till skostorlek i listan över mått så ligger jag nog bra till även där med mina storlek 50.
I övrigt är jag är en 30 årig singel kille utan barn och husdjur.
Spenderar ofta träningspas

Håkan: Ähum. Jag utelämnade nog en punkt under "Detta är jag", nämligen:

- en wanna-be, but-never-gonna-be, ordningsmänniska (dvs när/om jag skulle vilja kolla på någon av alla mina fina listor, så ligger de tyvärr ofta begravna i någon diffus hög av bla

För att ytterligare späda på myten att ingenjörer är socialt inkompetenta så presenterar jag mig också.
38 årig östgöte utan barn o husdjur. 186cm, 90kg (en bra dag). För att hålla den kroppsliga pondusen något så när i schack spelar jag innebandy, simmar

Ja kan omöjligen presentera mig för jag vet aldrig vad jag ska skriva...