Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 19:18Alexandra: Ingenjör från Lund dessutom, så trevligt 🙂 Vad jobbar du med för nåt?
Alexandra: Ingenjör från Lund dessutom, så trevligt 🙂 Vad jobbar du med för nåt?
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 11:00Har svårt att tro att någon skulle ta sig tid att läsa min presentation när man kommer såhär pass sent in i leken, så jag hakar på trenden och klistrar helt sonika in min spraydatepresentation. Den är inte så långrandig.
"Bitter och banal."
Har svårt att tro att någon skulle ta sig tid att läsa min presentation när man kommer såhär pass sent in i leken, så jag hakar på trenden och klistrar helt sonika in min spraydatepresentation. Den är inte så långrandig.
"Bitter och banal."
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 11:10Jodå, den blev allt läst! 😉
Och det blir många dejter via SD, gissar jag? 😀
Jodå, den blev allt läst! 😉
Och det blir många dejter via SD, gissar jag? 😀
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 11:20Bitter köper jag, men jag ställer mig frågan hur banalt det är att ha en sådan presentation 🙂
Bitter köper jag, men jag ställer mig frågan hur banalt det är att ha en sådan presentation 🙂
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 11:21Sen får man ju dessutom ställa frågan..
Hur banalt är det att ha en tratt på huvudet?
Sen får man ju dessutom ställa frågan..
Hur banalt är det att ha en tratt på huvudet?
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 11:24Nog en referens till:
BILD:http://www.virginmedia.com/microsites/movies/slideshow/top-ten-movie-robots/img_5.jpg
Nog en referens till:
BILD:http://www.virginmedia.com/microsites/movies/slideshow/top-ten-movie-robots/img_5.jpg
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 11:33Jag är inte helt tappad bakom en vagn.
Får väl omformulera frågan:
Hur banalt är det att gå omkring utklädd till plåtmannen från öh.. trollkarlen i Oz eller vad tusan filmen heter på svenska.
Jag är inte helt tappad bakom en vagn.
Får väl omformulera frågan:
Hur banalt är det att gå omkring utklädd till plåtmannen från öh.. trollkarlen i Oz eller vad tusan filmen heter på svenska.
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 12:18Det är ingen tratt, det är en lampa. Stor och väsentlig skillnad.
Och nej, det blir inte speciellt många spraydejter för mig, trots att jag har den där fabulösa presentationen och dessutom en fantastisk bild med röda ögon i mitt fotoalbum. Jag fattar in
Det är ingen tratt, det är en lampa. Stor och väsentlig skillnad.
Och nej, det blir inte speciellt många spraydejter för mig, trots att jag har den där fabulösa presentationen och dessutom en fantastisk bild med röda ögon i mitt fotoalbum. Jag fattar in
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 12:34Det fattar inte jag heller.
Du verkar ju spexig.
Det fattar inte jag heller.
Du verkar ju spexig.
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 14:24Pernilla, riktigt bra presentation du har. I likhet med min presentation är det svårt för någon och komma efteråt och försöka reklamera förhållandet.
Pernilla, riktigt bra presentation du har. I likhet med min presentation är det svårt för någon och komma efteråt och försöka reklamera förhållandet.