Quote from Jan Lundquist on 19 August 2008, 09:12Vi singlar får vara i alla grupper men detta är endast för singlar (H)
Vi singlar får vara i alla grupper men detta är endast för singlar (H)
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 11:14Jag tycker det smyger sig in fd singlar här ibland så man kan väll säga att har man en gång gått med i gruppen kommer man inte där ifrån oavsett om man hittar någon eller inte.(t+) (t-) (#)
Jag tycker det smyger sig in fd singlar här ibland så man kan väll säga att har man en gång gått med i gruppen kommer man inte där ifrån oavsett om man hittar någon eller inte.(t+) (t-) (#)
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 11:17Ähh, de stannar kvar för att de är inte nöjda med vad de har.
Ähh, de stannar kvar för att de är inte nöjda med vad de har.
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 12:37Du menar att dom gillar oss bättre;)
Du menar att dom gillar oss bättre;)
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 12:42Nja? Snarare att de funderar på: "är detta, det bästa jag kunde fånga?".
Nja? Snarare att de funderar på: "är detta, det bästa jag kunde fånga?".
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 13:15är gräset grönare på andra sidan?
är gräset grönare på andra sidan?
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 13:34klart det inte är...grästet är mycket grönare på den här sidan, så alla borde vilja beta härborta
klart det inte är...grästet är mycket grönare på den här sidan, så alla borde vilja beta härborta
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 14:09sniff-sniff
BILD:http://www.cs.cmu.edu/~yke/photoqual/results/cow/cow-nose.jpgjupp, det är grönare och godare här 😀
sniff-sniff
BILD:http://www.cs.cmu.edu/~yke/photoqual/results/cow/cow-nose.jpg
jupp, det är grönare och godare här 😀
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 14:31awwww vilken söt ko!!! 🙂
awwww vilken söt ko!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 22:01Hejsan Jag är ny här på FB och nybliven singel. Är 40+ och 170/70 om detta är intressanta. Vem är jag då 🙂
Jag är fortfarande i min bästa år, även om det jag inte springer så mycket marathon (2:33 min bästa tid) nu för tiden. Just nu är det cykling, sk
Hejsan Jag är ny här på FB och nybliven singel. Är 40+ och 170/70 om detta är intressanta. Vem är jag då 🙂
Jag är fortfarande i min bästa år, även om det jag inte springer så mycket marathon (2:33 min bästa tid) nu för tiden. Just nu är det cykling, sk