Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 18:28Första riktiga färgfilmen! Den är guld värd! o/
Första riktiga färgfilmen! Den är guld värd! o/
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 22:11Jag finns också här, men kopierar inte all text jag har på annan sajt - känns inte riktigt rätt här! Är väl för att det här mer är en träningssida där singelstatusen inte har lika högt fokus.
Tror att mycket ändå framgår av den träningssida och text om m
Jag finns också här, men kopierar inte all text jag har på annan sajt - känns inte riktigt rätt här! Är väl för att det här mer är en träningssida där singelstatusen inte har lika högt fokus.
Tror att mycket ändå framgår av den träningssida och text om m
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 23:07Tänker lite som Katharina R.
Men ni är ju himla roliga här. Verkligen. Känns som om jag känner flera av er lite redan...
Det är bara att försöka flirta med mig så ser vi om jag kan flirta tillbaks...
Tänker lite som Katharina R.
Men ni är ju himla roliga här. Verkligen. Känns som om jag känner flera av er lite redan...
Det är bara att försöka flirta med mig så ser vi om jag kan flirta tillbaks...
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 11:55Här kommer en presentetion till:
Längd: 198cm
Vikt: hummm får nog gå till vågen har ite riktigt koll.........98kg inte riktigt matchvikt men snart så.
Sen var det skostorlek såg jag med: beroende på skor me runt 50 man vill ju stå stadigt på jorden;)
ja
Här kommer en presentetion till:
Längd: 198cm
Vikt: hummm får nog gå till vågen har ite riktigt koll.........98kg inte riktigt matchvikt men snart så.
Sen var det skostorlek såg jag med: beroende på skor me runt 50 man vill ju stå stadigt på jorden;)
ja
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 15:48Har ju faktiskt inte presenterat mig ännu, första impulsen var att kopiera min profil här, för den är lite allsidig så där. Men jag tar nog från scratch!
Hej! Marie Axelsson heter jag. Jag är 22år, bor i en liten ort som heter Forshaga, ca 2mil norr om
Har ju faktiskt inte presenterat mig ännu, första impulsen var att kopiera min profil här, för den är lite allsidig så där. Men jag tar nog från scratch!
Hej! Marie Axelsson heter jag. Jag är 22år, bor i en liten ort som heter Forshaga, ca 2mil norr om
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 15:57Bra bok där, Marie!
Bra bok där, Marie!
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 15:57Bra bok där, Marie!
Bra bok där, Marie!
Quote from Jan Lundquist on 18 August 2008, 16:09Alla forum utom detta är för singlar 😉
Alla forum utom detta är för singlar 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 18 August 2008, 22:57Eller tvärtom.......
Eller tvärtom.......
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 23:28VÄNTA, betyder det att vi inte får vara någon annanstans? 🙁
och föresten: Jag har några böcker av Brian Greene också, som jag inte kommit till att läsa ännu 🙂
VÄNTA, betyder det att vi inte får vara någon annanstans? 🙁
och föresten: Jag har några böcker av Brian Greene också, som jag inte kommit till att läsa ännu 🙂