Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 09:44Ta förtsta halvan på min presentation. Den är allmängiltigt skriven och stämmer på de flesta.
Ta förtsta halvan på min presentation. Den är allmängiltigt skriven och stämmer på de flesta.
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 10:21haha, lat, slö och likgiltig? nix stämmer inte... !.70 m över havet.. 60 lätt i gumpen.. Ivrig, tokig (tolka det som ni vill), Gjorde nåt test där man räknade ut sin mentala ålder.. Jag var 16.. Det säger väl allt.. 16 år med en 36 årings erfarenheter. Pe
haha, lat, slö och likgiltig? nix stämmer inte... !.70 m över havet.. 60 lätt i gumpen.. Ivrig, tokig (tolka det som ni vill), Gjorde nåt test där man räknade ut sin mentala ålder.. Jag var 16.. Det säger väl allt.. 16 år med en 36 årings erfarenheter. Pe
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 10:32Är du så energisk så kan du komma hit och putsa mina fönster.
Är du så energisk så kan du komma hit och putsa mina fönster.
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 11:17Nej, sa inte energisk.. Ivrig.. jag gör inte fönster (H)
Nej, sa inte energisk.. Ivrig.. jag gör inte fönster (H)
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 13:10Hahah
Min mentala ålder blev 10.4 🙂
Fast sen blev jag 38 i ett annat test.
Hahah
Min mentala ålder blev 10.4 🙂
Fast sen blev jag 38 i ett annat test.
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 13:35Sanningen ligger, som alltid, någonstans mittemellan....
Sanningen ligger, som alltid, någonstans mittemellan....
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 13:37Jag är 33 enligt ett sån´t test, men tror inte så mycket på det. Det räcker att man skriver att man rör på sig lite och inte röker, så åker man ner flera år.
Jag är 33 enligt ett sån´t test, men tror inte så mycket på det. Det räcker att man skriver att man rör på sig lite och inte röker, så åker man ner flera år.
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 14:21Här är en ingenjör till!! Yeay!!
Här är en ingenjör till!! Yeay!!
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 14:25Går det tretton på dussinet?
Går det tretton på dussinet?
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 14:35Jaha, vad ska jag skriva då? Lite siffror att inleda med verkar vara grejen...31 år fyllda, 173 cm lång, inte ingenjör.
Jag är snart klar sjukgymnast och vet ju då att det är bra att röra på sig. Nu är jag ju inte riktigt så hurtig som jag kanske borde v
Jaha, vad ska jag skriva då? Lite siffror att inleda med verkar vara grejen...31 år fyllda, 173 cm lång, inte ingenjör.
Jag är snart klar sjukgymnast och vet ju då att det är bra att röra på sig. Nu är jag ju inte riktigt så hurtig som jag kanske borde v