Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 22:23nej, då är det för många töntar på vägen 😉 maj är bra, sensommaren bättre, då har gruset körts av vägen.
nej, då är det för många töntar på vägen 😉 maj är bra, sensommaren bättre, då har gruset körts av vägen.
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 22:28Välkomna alla nykomlingar! Här fins ingen ordförande, så det är bara att babbla på...
Välkomna alla nykomlingar! Här fins ingen ordförande, så det är bara att babbla på...
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 22:29Anna: Då kommer jag ner och hälsar på framåt sensommaren då? 😉 (Förutsatt att det blir någon hoj i år...)
Anna: Då kommer jag ner och hälsar på framåt sensommaren då? 😉 (Förutsatt att det blir någon hoj i år...)
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 22:31Vad kör du Mats?
Edit: vad vill du köra till sensommaren då?
Vad kör du Mats?
Edit: vad vill du köra till sensommaren då?
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 22:33just nu äre jävligt mkt MCsnack och klätterprylar, piskar inte direkt upp mej till debattstämning! 😀 oh well...!
just nu äre jävligt mkt MCsnack och klätterprylar, piskar inte direkt upp mej till debattstämning! 😀 oh well...!
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 22:34De senaste fem åren inte alls... Innan dess var det mest när man lånade brorsans XJ600, och långt innan dess la jag måååånga timmar på enduro- och trialhojar... Men suget börjar vakna till liv igen, är själv rätt sugen på en gammal AT faktiskt, eller en Z
De senaste fem åren inte alls... Innan dess var det mest när man lånade brorsans XJ600, och långt innan dess la jag måååånga timmar på enduro- och trialhojar... Men suget börjar vakna till liv igen, är själv rätt sugen på en gammal AT faktiskt, eller en Z
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 22:36AT all the way får jag väl säga då, Visst en Zxr -89 är en klassiker, men nja!
AT all the way får jag väl säga då, Visst en Zxr -89 är en klassiker, men nja!
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 22:37Mats, du är så välkommen! 😉 ta med klättersakerna, så kan vi varva körandet med lite klättring!
Edit: sorry Madelene!
Mats, du är så välkommen! 😉 ta med klättersakerna, så kan vi varva körandet med lite klättring!
Edit: sorry Madelene!
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 22:43Lucas: Den är ju så snygg! Och nyckfull! (H:)
BILD:http://motorbike-search-engine.co.uk/classic_bikes/zxr750.jpg
Anna: S-j-ä-l-v-k-l-a-r-t kommer klätterprylarna med... Du tror väl inte att jag skulle kunna låta bli? 😀 (Blir det något bouldrande på lö
Lucas: Den är ju så snygg! Och nyckfull! (H:)
BILD:http://motorbike-search-engine.co.uk/classic_bikes/zxr750.jpg
Anna: S-j-ä-l-v-k-l-a-r-t kommer klätterprylarna med... Du tror väl inte att jag skulle kunna låta bli? 😀 (Blir det något bouldrande på lö
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 22:43Anna: jag kan leva med det, ganska intressant att se vad andra nördar till! 🙂
Anna: jag kan leva med det, ganska intressant att se vad andra nördar till! 🙂