Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 22:05Här kommer lite om mig:
Född: 1978. Längd: 169 cm. Sökes: En man.
Gillar att läsa böcker även om det går i perioder, träningen består av promenader och löpning och lite styrketräning.
Fritidsintresset blev mitt jobb och det är ju inte så dumt. 🙂
Jag fö
Här kommer lite om mig:
Född: 1978. Längd: 169 cm. Sökes: En man.
Gillar att läsa böcker även om det går i perioder, träningen består av promenader och löpning och lite styrketräning.
Fritidsintresset blev mitt jobb och det är ju inte så dumt. 🙂
Jag fö
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 22:08Välkommen Mari! Kul att kunna jobba med sitt intresse, har jag själv haft planer på.
Välkommen Mari! Kul att kunna jobba med sitt intresse, har jag själv haft planer på.
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 22:21Tack!
Hur gick det med planen?
Glömde förresten skriva att jag är bosatt i Stockholm.
Tack!
Hur gick det med planen?
Glömde förresten skriva att jag är bosatt i Stockholm.
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 22:23Planen blev pausad när jag blev arbetslös för några år sedan. Hade tänkt plugga till Friskvårdskonsulent på distans medan jag jobbade, men när jag blev arbetslös fick jag inte plugga med A-kassa och kursen är inte studiemedelsberättigad. Sen har det inte
Planen blev pausad när jag blev arbetslös för några år sedan. Hade tänkt plugga till Friskvårdskonsulent på distans medan jag jobbade, men när jag blev arbetslös fick jag inte plugga med A-kassa och kursen är inte studiemedelsberättigad. Sen har det inte
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 22:31Tråkigt, men de tankarna kanske kommer tillbaka? Hoppas du trivs med det du gör iaf. 🙂
Tråkigt, men de tankarna kanske kommer tillbaka? Hoppas du trivs med det du gör iaf. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 22:32Det är bra där jag är nu, men tror friskvård skulle vara rligare. Kanske till hösten...
Det är bra där jag är nu, men tror friskvård skulle vara rligare. Kanske till hösten...
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 22:35Välkommen Mari! Vad är intresset som blev jobb? 🙂
Välkommen Mari! Vad är intresset som blev jobb? 🙂
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 22:57@Helena
(t+) för hösten.@Mats
Tackar! Jag är frilansmusiker.
@Helena
(t+) för hösten.
@Mats
Tackar! Jag är frilansmusiker.
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 21:32Får väl försöka presentera mig efter kollat en del i denna tråd vet inte riktigt vad jag ska skriva som inte står i min prestation redan.
Är 28 årig arbetsökande civilingenjör från Ystad som gärna hade haft någon att träffa och göra lite roliga grejer me
Får väl försöka presentera mig efter kollat en del i denna tråd vet inte riktigt vad jag ska skriva som inte står i min prestation redan.
Är 28 årig arbetsökande civilingenjör från Ystad som gärna hade haft någon att träffa och göra lite roliga grejer me
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 21:33ta bort
ta bort