Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 22:45Apropos nörd: tänker fortfarande räkna ut hur mycket man får väga för att en grigri ska klara ett fall på säg 10m, med 50m replängd....
Hmmm, vet inte ang lördag. Får se hur jag hinner allt på morgonen (i landet där affärer alltid har stängt.....). Halle
Apropos nörd: tänker fortfarande räkna ut hur mycket man får väga för att en grigri ska klara ett fall på säg 10m, med 50m replängd....
Hmmm, vet inte ang lördag. Får se hur jag hinner allt på morgonen (i landet där affärer alltid har stängt.....). Halle
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 22:47Får man då fråga vad en grigri kan tänkas vara? (placebonördar lite klättertermer... while in rome...) 😀
Får man då fråga vad en grigri kan tänkas vara? (placebonördar lite klättertermer... while in rome...) 😀
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 22:49Gri-gri är en självlåsande repbroms... 🙂
Edit: Bild inlagd... 😀
BILD:http://media.rei.com/media/606102.jpg
Gri-gri är en självlåsande repbroms... 🙂
Edit: Bild inlagd... 😀
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 22:51Bra, nu kan jag sova gott inatt!
Bra, nu kan jag sova gott inatt!
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 22:52Bra det! 😀
Bra det! 😀
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 22:54Tänkte säga "man vill väl inte ligga sömnlös" fast allt beror väl på omständigheter 😉
Tänkte säga "man vill väl inte ligga sömnlös" fast allt beror väl på omständigheter 😉
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 22:56Ja, det finns ju väldigt trevliga omständigheter. 🙂
Ja, det finns ju väldigt trevliga omständigheter. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 22:57Menar det, man får ju vara lite selektiv!
Menar det, man får ju vara lite selektiv!
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 07:09jag vill också åka.... ska bara gå färdigt skolan först... 🙁
jag vill också åka.... ska bara gå färdigt skolan först... 🙁
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 16:39Klättring och motorcyklar... tja, ett rätt av två möjliga iaf.
Hade gärna kört motorcykel men sålänge det finns bilister på vägarna väljer jag att riskera mitt liv på andra sätt.
Nu var det länge sedan jag klättrade också, skorna ligger bara och samlar
Klättring och motorcyklar... tja, ett rätt av två möjliga iaf.
Hade gärna kört motorcykel men sålänge det finns bilister på vägarna väljer jag att riskera mitt liv på andra sätt.
Nu var det länge sedan jag klättrade också, skorna ligger bara och samlar