Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 23:04jag har ingen tv - men skulle gärna ha en kritisk ätare av min mat....
välkommen!
jag har ingen tv - men skulle gärna ha en kritisk ätare av min mat....
välkommen!
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 23:04Han kanske dessutom inte vill ha en av varje kön...?
Han kanske dessutom inte vill ha en av varje kön...?
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 23:06*asg*
Man kan aldrig så noga veta Mats, det stod inget om det..
*asg*
Man kan aldrig så noga veta Mats, det stod inget om det..
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 23:06Flytta TV:n? *asg* Den väger 55 kg (!) Den var bra... 😉
Mats: Har du fördomar?
Flytta TV:n? *asg* Den väger 55 kg (!) Den var bra... 😉
Mats: Har du fördomar?
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 23:09Magnus: Nej, det är sant...
Jenny: Ja som alla andra människor har jag fördomar, dock inte om människors sexuella preferenser... 😉
Magnus: Nej, det är sant...
Jenny: Ja som alla andra människor har jag fördomar, dock inte om människors sexuella preferenser... 😉
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 23:09Mats: nä... Just det. (#) 😉
Mats: nä... Just det. (#) 😉
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 08:56Jag somnar framför TVn hela tiden och det HAR hänt att jag lagar mat åt mig själv med, vilket jag har varit trött på ända sen jag flyttade hemifrån. Är jag överkvalificerad nu? (H)
Jag somnar framför TVn hela tiden och det HAR hänt att jag lagar mat åt mig själv med, vilket jag har varit trött på ända sen jag flyttade hemifrån. Är jag överkvalificerad nu? (H)
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 15:22Alla är välkommna hem för att få litte härlig 2 komponentsmiddag. Min famn är både stor och varm och där ryms både hjärta och mat 😉
Alla är välkommna hem för att få litte härlig 2 komponentsmiddag. Min famn är både stor och varm och där ryms både hjärta och mat 😉
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 15:39Kramar och sånt tjafs kan jag hoppa över men jag kan komma och käka alla dar i veckan! (H:)
Kramar och sånt tjafs kan jag hoppa över men jag kan komma och käka alla dar i veckan! (H:)
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 16:42Björn: Det där erbjuder du bara för att jag bor för långt bort. Erkänn? (#)
Björn: Det där erbjuder du bara för att jag bor för långt bort. Erkänn? (#)