Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 17:03Hade det inte varit så långt bort hade jag kommit på studs för lite lagad mat. Jag tror min pappa skulle kallat detta att bjuda med armbågen. 😉
Hade det inte varit så långt bort hade jag kommit på studs för lite lagad mat. Jag tror min pappa skulle kallat detta att bjuda med armbågen. 😉
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 18:56Jessie>> Neee då. Erbjudandet str alltid öppet. Alltid spännande att äta mat och träffa nya människor... Du får väl komma och hälsa på så ska du se att det är värt det. Mina 2 komponetntsmiddagar är kanske inte de bästa men du skulle se mina kramar 😉
Jessie>> Neee då. Erbjudandet str alltid öppet. Alltid spännande att äta mat och träffa nya människor... Du får väl komma och hälsa på så ska du se att det är värt det. Mina 2 komponetntsmiddagar är kanske inte de bästa men du skulle se mina kramar 😉
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 19:05Hmm... tvåkomponentsmiddag = korv med bröd? 😉
Fast med den krambristen jag har just nu lär jag kanske inte vara sååå kinkig på vad det bjuds på i övrigt... *hepp!*
Hmm... tvåkomponentsmiddag = korv med bröd? 😉
Fast med den krambristen jag har just nu lär jag kanske inte vara sååå kinkig på vad det bjuds på i övrigt... *hepp!*
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 19:12Jessi: jag var inne på pasta + ketchup.... 😉
Jessi: jag var inne på pasta + ketchup.... 😉
Quote from ellen olsson on 6 February 2010, 20:21Studentkäket nr 1 m.a.o. Pasta Rosso...
Studentkäket nr 1 m.a.o. Pasta Rosso...
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 23:49Pasta i form av nudlar och den medföljande buljungkryddningen räknar jag som den absolut bästa 2 komponentsmaten 😛
Pasta i form av nudlar och den medföljande buljungkryddningen räknar jag som den absolut bästa 2 komponentsmaten 😛
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 23:51uh, Björn, räkna inte med mig på middag då.... jag kräver inte mycket, men glutamat får mig att rysa....
uh, Björn, räkna inte med mig på middag då.... jag kräver inte mycket, men glutamat får mig att rysa....
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 10:31Björn, Björn, Björn.... *suckar lite försynt*
Du vill inte byta lite tips på vettigare matlagningsskills mot de där kramarna istället?/hon som inte ens åt nudlar när hon var arbetslös och ägde två hästar, två katter och en hund....
Björn, Björn, Björn.... *suckar lite försynt*
Du vill inte byta lite tips på vettigare matlagningsskills mot de där kramarna istället?
/hon som inte ens åt nudlar när hon var arbetslös och ägde två hästar, två katter och en hund....
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 16:05Nice!
David heter jag, 24 år och bosatt i Borås, för studier.
Skulle ju vara jättekul att hitta någon att träna med då jag är ny i staden! men om du underbara quinna bor i närheten går det fin med =)För tillfället är det cyckel, löpning, skidor och M
Nice!
David heter jag, 24 år och bosatt i Borås, för studier.
Skulle ju vara jättekul att hitta någon att träna med då jag är ny i staden! men om du underbara quinna bor i närheten går det fin med =)
För tillfället är det cyckel, löpning, skidor och M
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 20:48välkomna Björn och David!
välkomna Björn och David!