Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Hade det inte varit så långt bort hade jag kommit på studs för lite lagad mat. Jag tror min pappa skulle kallat detta att bjuda med armbågen. 😉

Jessie>> Neee då. Erbjudandet str alltid öppet. Alltid spännande att äta mat och träffa nya människor... Du får väl komma och hälsa på så ska du se att det är värt det. Mina 2 komponetntsmiddagar är kanske inte de bästa men du skulle se mina kramar 😉

Hmm... tvåkomponentsmiddag = korv med bröd? 😉
Fast med den krambristen jag har just nu lär jag kanske inte vara sååå kinkig på vad det bjuds på i övrigt... *hepp!*

Jessi: jag var inne på pasta + ketchup.... 😉

Studentkäket nr 1 m.a.o. Pasta Rosso...

Pasta i form av nudlar och den medföljande buljungkryddningen räknar jag som den absolut bästa 2 komponentsmaten 😛

uh, Björn, räkna inte med mig på middag då.... jag kräver inte mycket, men glutamat får mig att rysa....

Björn, Björn, Björn.... *suckar lite försynt*
Du vill inte byta lite tips på vettigare matlagningsskills mot de där kramarna istället?

/hon som inte ens åt nudlar när hon var arbetslös och ägde två hästar, två katter och en hund....

Nice!

David heter jag, 24 år och bosatt i Borås, för studier.
Skulle ju vara jättekul att hitta någon att träna med då jag är ny i staden! men om du underbara quinna bor i närheten går det fin med =)

För tillfället är det cyckel, löpning, skidor och M

välkomna Björn och David!