Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 19:12Det gäller nog för all gruppträning skulle jag hävda... Har inte jag en instruktör som är entusiasmerande på Balance eller Combat så är det inte särskilt roligt då heller... 🙂
Det gäller nog för all gruppträning skulle jag hävda... Har inte jag en instruktör som är entusiasmerande på Balance eller Combat så är det inte särskilt roligt då heller... 🙂
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 19:27hej alla nya och välkomna, hoppas att ni kommer att trivas lika bra som jag gjort ... och Sara, är det så där du ser ut på jobbet också när patienterna visar upp sinaaaa... ee... besvär 😀
hej alla nya och välkomna, hoppas att ni kommer att trivas lika bra som jag gjort ... och Sara, är det så där du ser ut på jobbet också när patienterna visar upp sinaaaa... ee... besvär 😀
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 20:16Ja, visst är det så Mats. Jag håller med dig också 🙂
Hhmm, det var värst vad jag är medgörlig och håller med alla så här på fredagkvällen.
Ja, visst är det så Mats. Jag håller med dig också 🙂
Hhmm, det var värst vad jag är medgörlig och håller med alla så här på fredagkvällen.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 20:20"om du orkar"??? Haha! På våra kickpass blev det vrål och utskällningar och om man hade oturen att inte orka alla situps så blev det tio extra för varje "fuskad" situps. DET motiverade faktiskt. 😉 Men jävlar vilka magmuskler jag fick! (L)
"om du orkar"??? Haha! På våra kickpass blev det vrål och utskällningar och om man hade oturen att inte orka alla situps så blev det tio extra för varje "fuskad" situps. DET motiverade faktiskt. 😉 Men jävlar vilka magmuskler jag fick! (L)
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 21:04Välkomna!
Välkomna!
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 22:23Eliza: Nja, det är nog några sjuksyrror till...i alla fall en... 😉
Eliza: Nja, det är nog några sjuksyrror till...i alla fall en... 😉
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 08:37Hej, här kommer en syrra till.
42 årig sådan som bor i Göteborg.
Gillar löpning och styrketräning. Har hållt på med träning i alla år med lite lite kortare uppehåll. Fastnade för terränglöpning för 1,5 år sedan och fastnade rejält. Vill springa Finallo
Hej, här kommer en syrra till.
42 årig sådan som bor i Göteborg.
Gillar löpning och styrketräning. Har hållt på med träning i alla år med lite lite kortare uppehåll. Fastnade för terränglöpning för 1,5 år sedan och fastnade rejält. Vill springa Finallo
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 08:39Välkommen, hoppas du ska trivas här!
Välkommen, hoppas du ska trivas här!
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 10:19Hola!
Jag är 30 år, förmodligen världens trevligaste kille... 😉
Bor i Umeå pluggar till sjukgymnast. Så om ni har några skade/anatomifrågor så hör gärna av er.Vad mer finns att säga om mig älskar att träna, har en hund, en springerspaniel. Gillar att
Hola!
Jag är 30 år, förmodligen världens trevligaste kille... 😉
Bor i Umeå pluggar till sjukgymnast. Så om ni har några skade/anatomifrågor så hör gärna av er.
Vad mer finns att säga om mig älskar att träna, har en hund, en springerspaniel. Gillar att
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 10:23Välkommen, världens trevligaste kille! Hehe, ödmjuk och blygsam glömde du beskriva dig själv som 😉 (H)
Välkommen, världens trevligaste kille! Hehe, ödmjuk och blygsam glömde du beskriva dig själv som 😉 (H)