Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Det gäller nog för all gruppträning skulle jag hävda... Har inte jag en instruktör som är entusiasmerande på Balance eller Combat så är det inte särskilt roligt då heller... 🙂

hej alla nya och välkomna, hoppas att ni kommer att trivas lika bra som jag gjort ... och Sara, är det så där du ser ut på jobbet också när patienterna visar upp sinaaaa... ee... besvär 😀

Ja, visst är det så Mats. Jag håller med dig också 🙂
Hhmm, det var värst vad jag är medgörlig och håller med alla så här på fredagkvällen.

"om du orkar"??? Haha! På våra kickpass blev det vrål och utskällningar och om man hade oturen att inte orka alla situps så blev det tio extra för varje "fuskad" situps. DET motiverade faktiskt. 😉 Men jävlar vilka magmuskler jag fick! (L)

Välkomna!

Eliza: Nja, det är nog några sjuksyrror till...i alla fall en... 😉

Hej, här kommer en syrra till.

42 årig sådan som bor i Göteborg.
Gillar löpning och styrketräning. Har hållt på med träning i alla år med lite lite kortare uppehåll. Fastnade för terränglöpning för 1,5 år sedan och fastnade rejält. Vill springa Finallo

Välkommen, hoppas du ska trivas här!

Hola!

Jag är 30 år, förmodligen världens trevligaste kille... 😉
Bor i Umeå pluggar till sjukgymnast. Så om ni har några skade/anatomifrågor så hör gärna av er.

Vad mer finns att säga om mig älskar att träna, har en hund, en springerspaniel. Gillar att

Välkommen, världens trevligaste kille! Hehe, ödmjuk och blygsam glömde du beskriva dig själv som 😉 (H)