Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 10:25Välkommen, kul att världens trevligaste kille hamnat här.
Välkommen, kul att världens trevligaste kille hamnat här.
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 10:28Hehe, ok, jag får väl lägga till ödmjuk och blygsam då! 😉
Hehe, ok, jag får väl lägga till ödmjuk och blygsam då! 😉
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 10:31Låter perfekt Jonas! Du är varmt välkommen! 😀
Låter perfekt Jonas! Du är varmt välkommen! 😀
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 10:34Tack tack!
Tack tack!
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 10:37välkomna allihop, kul med lite nya människor, nu får ni se till att hålla igång också. Inte bara sitta o smyg läsa som många andra... 🙂
välkomna allihop, kul med lite nya människor, nu får ni se till att hålla igång också. Inte bara sitta o smyg läsa som många andra... 🙂
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 12:31Sara,
oooo, du menar på det viset ... hmmm... jag tänker gröna färger, lite kletigt... iiiiii, drar ut och springer i stället (H)
Sara,
oooo, du menar på det viset ... hmmm... jag tänker gröna färger, lite kletigt... iiiiii, drar ut och springer i stället (H)
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 12:33Ja, det ska ju vara DU då Håkan, till att tänka på såna saker. ISCH!
*åker och shoppar i Valbo stora köpcentrum istället*
Ja, det ska ju vara DU då Håkan, till att tänka på såna saker. ISCH!
*åker och shoppar i Valbo stora köpcentrum istället*
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 14:30Shit vad jag kände mig träffad Emelie. Jag är kungen av att smygläsa.
Jag ska nog helst undvika att prata om äckel-jobb-grejer här. Jag vill ju inte skrämma slag på alla singel-funbeatare.
Shit vad jag kände mig träffad Emelie. Jag är kungen av att smygläsa.
Jag ska nog helst undvika att prata om äckel-jobb-grejer här. Jag vill ju inte skrämma slag på alla singel-funbeatare.
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 14:47ja jag vet ju inte vem som "smyläser" men i förhållande till hur många som skriver och antalet medlemmar så;) men nu har du ju avslöjat dig själv Sara 😀
ja jag vet ju inte vem som "smyläser" men i förhållande till hur många som skriver och antalet medlemmar så;) men nu har du ju avslöjat dig själv Sara 😀
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 14:50Får väl erkänna, jag är också en smygläsare. Vi kanske ska starta en egen diskussion, enbart för smygisar? Lär väl inte stå så mycket där men...
Får väl erkänna, jag är också en smygläsare. Vi kanske ska starta en egen diskussion, enbart för smygisar? Lär väl inte stå så mycket där men...