Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 14:52Världens trevligaste är väl inte relevant... men det där med sjukgymnast tyckte jag lät väldigt bra (H)
Världens trevligaste är väl inte relevant... men det där med sjukgymnast tyckte jag lät väldigt bra (H)
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 14:54Haha Eva ja det gör vi. Vi kan ju skriva en punkt eller nåt emellanåt bara för att visa att vi fortfarande är aktiva smygläsare.
Haha Eva ja det gör vi. Vi kan ju skriva en punkt eller nåt emellanåt bara för att visa att vi fortfarande är aktiva smygläsare.
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 15:06Ja, vi kan ju inte skriva nåt för då fuskar vi ju = inga äkta smygisar.
Ja, vi kan ju inte skriva nåt för då fuskar vi ju = inga äkta smygisar.
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 20:12wohooo, japp Jessie, klart att det är jag. Fantasi är bra sa altid mina dagisfröknar när jag var liten 😀
Men ok, vi slutar prata läbbiga sjukdomar, däremot en seriös fråga som dök i går kväll efter några glas vin. Tjejer går till gynekologen men vart gå
wohooo, japp Jessie, klart att det är jag. Fantasi är bra sa altid mina dagisfröknar när jag var liten 😀
Men ok, vi slutar prata läbbiga sjukdomar, däremot en seriös fråga som dök i går kväll efter några glas vin. Tjejer går till gynekologen men vart gå
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 20:14Faktum är att på FEM affärer inom samma köpcentraområde fanns det bara EN spelare som ens var ett alternativ och den var både dyrare än jag hade tänkt mig och dessutom så HADE den den sabla HDMI-utgången. Så resan var lite onödig, samtidigt som jag iaf sl
Faktum är att på FEM affärer inom samma köpcentraområde fanns det bara EN spelare som ens var ett alternativ och den var både dyrare än jag hade tänkt mig och dessutom så HADE den den sabla HDMI-utgången. Så resan var lite onödig, samtidigt som jag iaf sl
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 20:15Håkan
Urologi = läran om urinvägarna och de manliga könsorganen
Så svaret på din fråga är ja.
Håkan
Urologi = läran om urinvägarna och de manliga könsorganen
Så svaret på din fråga är ja.
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 18:36Man får väl skriva nåt här då... å int bara smygläsa!
Jag tycker om att träna mycket. mest vara ute på sommaren. nu på vintern går gymträning och yoga inomhus bra också. men jag längtar till våren.
nästa mål-heleneholms halvmarathon i april. blodomloppet-
Man får väl skriva nåt här då... å int bara smygläsa!
Jag tycker om att träna mycket. mest vara ute på sommaren. nu på vintern går gymträning och yoga inomhus bra också. men jag längtar till våren.
nästa mål-heleneholms halvmarathon i april. blodomloppet-
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 18:39Välkommen, och jag har inte varit medlem här så länge själv. Det är bara att snattra på, om man trivs med klimatet :-).
Välkommen, och jag har inte varit medlem här så länge själv. Det är bara att snattra på, om man trivs med klimatet :-).
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 19:22Fredrik du menar väl och trivas med klimatet? 😉
välkommen!
Fredrik du menar väl och trivas med klimatet? 😉
välkommen!
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 20:18Förvisso, men jag har varit inblandad i diskussioner med en del andra som har haft synpunkter, bla på vår förmåga att hålla oss till saken, så jag måste ändå lämna det öppet för att man kanske inte gör det. Eller så är de tråkmånsar :-).
Förvisso, men jag har varit inblandad i diskussioner med en del andra som har haft synpunkter, bla på vår förmåga att hålla oss till saken, så jag måste ändå lämna det öppet för att man kanske inte gör det. Eller så är de tråkmånsar :-).