Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 19:28Är det här det händer? =)
26år men känner mig numera inte äldre för dagarna som går, bara smartare och mer erfaren 🙂 Har en underbar son på 3år som jag hittar på äventyr med! Inflyttad från Rättvik/Dalarna till Täby för sisådär 4år sen då jag fick jobb
Är det här det händer? =)
26år men känner mig numera inte äldre för dagarna som går, bara smartare och mer erfaren 🙂 Har en underbar son på 3år som jag hittar på äventyr med! Inflyttad från Rättvik/Dalarna till Täby för sisådär 4år sen då jag fick jobb
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 19:37välkommen!
välkommen!
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 19:39Säger detsamma. Någonting händer här i alla fall, även om det ibland är oklart vad :-).
Säger detsamma. Någonting händer här i alla fall, även om det ibland är oklart vad :-).
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 21:27Välkommen Martin, det klart det är här det händer 🙂
Välkommen Martin, det klart det är här det händer 🙂
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 23:31Hej alla!
Den här tråden var ju superintressant.
Hur kan jag ha missat den, jag som är helberoende av funbeat?
Anyway! Man skulle ju presentera sig. Skoj! Som en kontaktannons fast inte på riktigt.24 år gammal är jag, av den fina årgången 1985. 164 cm l
Hej alla!
Den här tråden var ju superintressant.
Hur kan jag ha missat den, jag som är helberoende av funbeat?
Anyway! Man skulle ju presentera sig. Skoj! Som en kontaktannons fast inte på riktigt.
24 år gammal är jag, av den fina årgången 1985. 164 cm l
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 23:40Hej och välkommen. Kan avslöja att min far, nu pensionär sedan länge, har ägnat i stort sett hela sitt yrkesliv åt att forska fram inkontinenspreparat.
Hej och välkommen. Kan avslöja att min far, nu pensionär sedan länge, har ägnat i stort sett hela sitt yrkesliv åt att forska fram inkontinenspreparat.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 08:22Välkomna nukomlingar!
Välkomna nukomlingar!
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 13:45Välkomna!
Sara, spinning tycker jag blir väldigt beroende av vad man får för instruktör och hur den gör passet. Själv tyckte ag det var aptråkigt tills jag blev meddragen och fick köra för en verkligt inspirerande instruktör för 2½ år sedan. Då blev jag
Välkomna!
Sara, spinning tycker jag blir väldigt beroende av vad man får för instruktör och hur den gör passet. Själv tyckte ag det var aptråkigt tills jag blev meddragen och fick köra för en verkligt inspirerande instruktör för 2½ år sedan. Då blev jag
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 16:56Välkomna alla nykomlingar.
Sara, äntligen en sjuksköterska till i den här tråden, annars är det nästan bara tekniker.
Välkomna alla nykomlingar.
Sara, äntligen en sjuksköterska till i den här tråden, annars är det nästan bara tekniker.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 18:56Ja, jag håller verkligen med dig Anders. Jag tycker instruktören är jätteviktig när jag kör spinning. Har jag en oinspirerande instruktör tappar jag sugen helt och kör inte alls fullt på samma sätt som med en kanoninstruktör. Så det betyder absolut mer än
Ja, jag håller verkligen med dig Anders. Jag tycker instruktören är jätteviktig när jag kör spinning. Har jag en oinspirerande instruktör tappar jag sugen helt och kör inte alls fullt på samma sätt som med en kanoninstruktör. Så det betyder absolut mer än