Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Right back at ya

(L)

Okay, försöker väl jag också 🙂

40 år, 182 cm och 0 barn.
Född o uppväxt i norrland (Gällivare), men bor i Nynäshamn sedan drygt 22 år tillbaka.
Gift 2 ggr, men nu alltså singel sedan mars i år.

Gillar att hålla igång i största allmänhet, men lands

Min tur!

187 cm lång. 79 kg tung/lätt (är först med vikt, vill se om någon följer efter).
Har nyss fyllt 29 år och levt "in the fastlane" senaste fyra åren. Hunnit med att först bli sambo sedan få barn följt av ett hemligt nummerlappsgiftermål i stadshus

Häpp, här kommer jag då.

Jag är 181 cm lång enligt passet, och väger flugvikt.

Jag njuter i fulla drag av mina studier till civilingenjör i datateknik, tränar cykling och yoga för att det får mig att må himla bra, älskar att se bra film som ger något (F

Språkfascist är man väl själv också... fast snarare än att hacka ner på folk så gapskrattar jag när jag läser särskrivning!

Tjena
33-årig singel pappa, Är för kort förhållande till sin vikt;) 193cm och 98kg.
Sambo med en fru och 1älskarinna, Iren Panik och Inga krav:-)
Styrketränar och kör boxning,spinning, core, och så blir det några mil på cykeln när vädret tillåter.

Jobba

35år 178 cm vikt på 70-76 beroende på tid på år o träningsnivå.
ung i sinnet fast det kanske är ett annat ord för barnslig. tycker om att jävlas med min omgivning, ett gött skratt kanske förlänger livet om inte annat blir det roligare att leva det.
hmm sp

Ha det var ju kul....here we go....38 åring med två kids 8 och 10. Inflyttad till Stockolm, lider av svår slarvighet när jag skriver.... Visst ja 185 cm, 79 kg...några fler mått får ni inte tjejer!

Njuter av livet, cyklar massor på min Racer, åker skido

Känns lite konstigt att skriva sin längd och vikt i en sån här presentation, men å andra sidan har jag ju alla "avslöjat" sin vilopuls i en annan tråd så varför inte...
Jag är iallafall ganska lång även jag, 197 och väger väl strax under 90kg. Bor i göte

Ha - jag är inte kortast! (Tack Malene!) 🙂

Men allvarligt (nåja, nästa i alla fall...), det var väldigt många långa här. Nog för att jag vet att jag inte är speciellt lång, men så här kort brukar jag inte känna mig!