Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 20:29Anna, beroende på hur man definerar sekt så ja jo det är det nog 🙂
Anna, beroende på hur man definerar sekt så ja jo det är det nog 🙂
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 20:42Anna, välkommen och lyssna inte på Em G 😉 Du har uppfattat det helt rätt, once you enter the Sekt Singel-gruppen you can find it very hard to leav 😉 (H)
Anna, välkommen och lyssna inte på Em G 😉 Du har uppfattat det helt rätt, once you enter the Sekt Singel-gruppen you can find it very hard to leav 😉 (H)
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 20:57men Sessan *tittar argt* det var ju det jag sa, sa väl inte att det var ngt negativt med att vara med i en sekt... 😉
men Sessan *tittar argt* det var ju det jag sa, sa väl inte att det var ngt negativt med att vara med i en sekt... 😉
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 21:14Det tråkiga med en sekt är att det är svårt att komma ur. Och jag tror inte att alla i denna sekt vill vara kvar...
Det tråkiga med en sekt är att det är svårt att komma ur. Och jag tror inte att alla i denna sekt vill vara kvar...
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 21:17trivs du inte Helena?;)
trivs du inte Helena?;)
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 21:30jag vill gärna ut ur denna sekt, Och det är absolut inte pga folket, utan för att jag inte vill vara singel. Jag är hellre med i La familia sekten på riktigt 🙂
jag vill gärna ut ur denna sekt, Och det är absolut inte pga folket, utan för att jag inte vill vara singel. Jag är hellre med i La familia sekten på riktigt 🙂
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 21:39Välkommen Anna!
Kan ju vara bra med en ny Anna nu när den andra har lämnat oss 🙂
Välkommen Anna!
Kan ju vara bra med en ny Anna nu när den andra har lämnat oss 🙂
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 22:29+1 på Lucas! (t+)
+1 på Lucas! (t+)
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 22:36Tack Jo.
Alltid kul att vara "ersättaren". haha 😉
Tack Jo.
Alltid kul att vara "ersättaren". haha 😉
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 22:39God afton, ansluter mig till sekten! Ulf här, Ståckhålmare men deporterad (frivilligt) till Norrköping. 42 år påstås det, men jag är inte övertygad. Lite otålig själ som gillar när det rör på sig. Inget ont om promenader, men jag får nästan alltid spring
God afton, ansluter mig till sekten! Ulf här, Ståckhålmare men deporterad (frivilligt) till Norrköping. 42 år påstås det, men jag är inte övertygad. Lite otålig själ som gillar när det rör på sig. Inget ont om promenader, men jag får nästan alltid spring