Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 23:14Hej Tomaz 42 år grymt biten av cykling och i helgen blev man singel 19 år fick vi tillsammans ,har inte hunnit smälta det ännu ........... Jaha då ska vi sälja huset hitta nytt boende ,vi har inte berättat det för barnen ännu , har en dotter på 18 år & e
Hej Tomaz 42 år grymt biten av cykling och i helgen blev man singel 19 år fick vi tillsammans ,har inte hunnit smälta det ännu ........... Jaha då ska vi sälja huset hitta nytt boende ,vi har inte berättat det för barnen ännu , har en dotter på 18 år & e
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 23:24Välkommen Tomaz! Ledsen att höra att ditt förhållande tagit slut. Jag hoppas du ska finna dig tillrätta här inne och i ditt nya liv som singel så fort som möjligt.
Välkommen Tomaz! Ledsen att höra att ditt förhållande tagit slut. Jag hoppas du ska finna dig tillrätta här inne och i ditt nya liv som singel så fort som möjligt.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 23:36oj, lider med dej tomas för kommande samtal med barnen bland annat... :S
oj, lider med dej tomas för kommande samtal med barnen bland annat... :S
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 00:35Välkommen Tomas, lider med dig och vet hur det känns. Mina barn är förvisso små som attan jämfört med dina så de förstod inte vad som hände direkt. Men denna vakum känsla är något jag upplevt och upplever. Hoppas ni har bättre lycka än mig med husförsäljn
Välkommen Tomas, lider med dig och vet hur det känns. Mina barn är förvisso små som attan jämfört med dina så de förstod inte vad som hände direkt. Men denna vakum känsla är något jag upplevt och upplever. Hoppas ni har bättre lycka än mig med husförsäljn
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 05:46Välkommen Tomaz!!!
Välkommen Tomaz!!!
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 05:48Hej Tomaz!
Hej Tomaz!
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 07:08Välkommen. Beklagar din situation.
Välkommen. Beklagar din situation.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 07:28Välkommen Tomas ... !!
Det är jag som tydligen nu förtiden går under namnet "Väder Micke"
vardagar så lämnas det en väderrapport om dagens väder. Är inte din stad med så hojta till !
Välkommen Tomas ... !!
Det är jag som tydligen nu förtiden går under namnet "Väder Micke"
vardagar så lämnas det en väderrapport om dagens väder. Är inte din stad med så hojta till !
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 08:03Välkommen hit Tomas, även om det är under sorgliga omständigheter. Hoppas allt till sist ändå löser sig till det bästa trots allt. En liten kram på vägen kanske hjälper 🙂
Välkommen hit Tomas, även om det är under sorgliga omständigheter. Hoppas allt till sist ändå löser sig till det bästa trots allt. En liten kram på vägen kanske hjälper 🙂
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 12:29Hej. Anna 26 år, Stockholmare i Norrköping. Nybliven singel efter 3 år. Ingen angenäm upplevelse må jag säga men ett forum för likasinnade sitter ju aldrig fel 🙂 Brinner för mtb, fallskärmshoppning, klättring, skidåkning och annat sånt som är kul. Nu ska
Hej. Anna 26 år, Stockholmare i Norrköping. Nybliven singel efter 3 år. Ingen angenäm upplevelse må jag säga men ett forum för likasinnade sitter ju aldrig fel 🙂 Brinner för mtb, fallskärmshoppning, klättring, skidåkning och annat sånt som är kul. Nu ska