Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 19:01Okej, jag reviderar. Hmm, utan att bli allt för långrandig och svamlig. Det finns de som spelar spelet/spelen av olika sorter och med olika syften det förstår jag med. MEN, jag tror inte man ska ha den inställningen att man "måste förstå sig på det romant
Okej, jag reviderar. Hmm, utan att bli allt för långrandig och svamlig. Det finns de som spelar spelet/spelen av olika sorter och med olika syften det förstår jag med. MEN, jag tror inte man ska ha den inställningen att man "måste förstå sig på det romant
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 19:26kul att ni har kul under dagarna:P
Henrik jag var ju då tvungen att gå in o kolla din sida 🙂 hehe gillar dina bilder!!! 😀
O Super E klarar allt, att det var kallt kommer jag inte ihåg, men o andra sidan togs den bilden efter ngr timmar på festen....
kul att ni har kul under dagarna:P
Henrik jag var ju då tvungen att gå in o kolla din sida 🙂 hehe gillar dina bilder!!! 😀
O Super E klarar allt, att det var kallt kommer jag inte ihåg, men o andra sidan togs den bilden efter ngr timmar på festen....
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 23:00Richard:
Tror inte att du behöver oroa dig över det. Vi cyklar antagligen inte lika snabbt som cykelklubben iaf. Hör av dig om du känner för att rasta benen.Emelie G:
He he man ska med andra ord inte underskatta alkoholkraften. 🙂
Jadu, har ett par b
Richard:
Tror inte att du behöver oroa dig över det. Vi cyklar antagligen inte lika snabbt som cykelklubben iaf. Hör av dig om du känner för att rasta benen.
Emelie G:
He he man ska med andra ord inte underskatta alkoholkraften. 🙂
Jadu, har ett par b
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 20:09Alkoholkraften är icke att underskatta!
Okej Henrik det kanske inte är så jätte ofta som alla är helt super seriösa iof men okej då kanske vi får något roligt så småning om 🙂
Alkoholkraften är icke att underskatta!
Okej Henrik det kanske inte är så jätte ofta som alla är helt super seriösa iof men okej då kanske vi får något roligt så småning om 🙂
Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 07:38Hejhopp allihopa igen,
efter diverse resor och ett besök på Trädgårsmässan där jag lärde mig vad en perenn är och såg avtäckningen av årets pelargon (äggskalspelargon) är man tillbaka igen!Nu åretstår bara återuppstart av träningen och förlika sig med t
Hejhopp allihopa igen,
efter diverse resor och ett besök på Trädgårsmässan där jag lärde mig vad en perenn är och såg avtäckningen av årets pelargon (äggskalspelargon) är man tillbaka igen!
Nu åretstår bara återuppstart av träningen och förlika sig med t
Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 07:49Doman välkommen (tillbaka?)
Doman välkommen (tillbaka?)
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 01:19Efter att ha bläddrat igenom över 900 olästa inlägg så kan jag med bedrövelse konstatera att det inte verkar finnas en enda kvinna i 30 års åldern som är singel, med i FB och bosatt i göteborgstrakten...
🙁
Efter att ha bläddrat igenom över 900 olästa inlägg så kan jag med bedrövelse konstatera att det inte verkar finnas en enda kvinna i 30 års åldern som är singel, med i FB och bosatt i göteborgstrakten...
🙁
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 04:04Jûrgen: jag tipsar om sessis, mycke söt och trevlig tjej. (t+)
Jûrgen: jag tipsar om sessis, mycke söt och trevlig tjej. (t+)
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 09:30182 cm och 76 kilo på vintern, 72 på sommaren.41 år i passet, 33 i huvudet (och kroppen...:-)).
2 underbara barn, 17 & 12. 1 MTB, 1 Racer, två par alpinskidor, två par längdskidor, ett par inlines, ett antal par skor.
En bil, för närvarande en lägenhe
182 cm och 76 kilo på vintern, 72 på sommaren.41 år i passet, 33 i huvudet (och kroppen...:-)).
2 underbara barn, 17 & 12. 1 MTB, 1 Racer, två par alpinskidor, två par längdskidor, ett par inlines, ett antal par skor.
En bil, för närvarande en lägenhe
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 09:38@Lucas. Tack för tipset. Jag får spana in henne.
Finns det förresten någon "love story" i denna tråden? Är det någon som träffats här och gift sig eller liknande?
@Lucas. Tack för tipset. Jag får spana in henne.
Finns det förresten någon "love story" i denna tråden? Är det någon som träffats här och gift sig eller liknande?