Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Fredrik: Nu får du sluta skriva precis samma saker som mig fast mycket snabbare så det ser ut som att jag kopierar dig. 😉 😀

Fredrik: Sant iofs. De flesta saker i den funkar faktiskt riktigt väl. Men jag har börjat bli otroligt misstänksam mot killar efter att ha läst boken, funderar på om det bara är sex som står på agendan eller om intresset är genuint.

Maria,
bara och bara, sex är inte så bara 😉

spoiler alert!

för mig är "Spelet" en skönlitterär bok som handlar om osäkerhet och viljan att vara något man inte är egentligen och sen när verkliga, äkta känslor kommer in i spelet (haha) så spelar ju inte

Here we go again. 😀

for (int i=0; i<oändligheten; i++ )
{
System.out.println("Killar är bara..." + "Alla tjejer är....".);
}

Edit: jäkla smileys att förstöra en korrekt syntax...

Håkan: Nej, sex är inte så "bara", men o.n.s. är rätt kasst tycker jag. Har aldrig varit med om att sex första gången med någon blivit bra, snarare tvärtom, det är riktigt uselt. Men att få det att bli till fler träffar verkar vara ett problem, iaf för mi

Förenklar lite:

while (true) {
...
}

🙂

Fast det buggar kanske på att true inte är sant i det här fallet. Och så var vi tillbaka igen :D.

Elin:
Kan försäkra dig om att spelet finns i allra högsta grad, eller man kanske skall kalla det spelEN. Eftersom det finns olika smaker...

Men till att börja med kan jag ju börja med att säga att jag spelar inte, för precis som dig så tycker jag rättfra

Jag tror att det är två olika spel på gång här. Det "romantiska spelet" som jag uppfattade som att handlade om huruvida det fanns någon särskild taktik för att seriöst försöka få tag på någon för en riktig relation, dels "spelet" som i Neil Strauss bok.

det han sa *pekar upp på Fredriks mycket kloka inlägg*

Håller med Andreas (och säkert många andra, har inte lusläst tråden) om att spelet i allra högsta grad finns. Jag är dock kass på att spela det och har inget sug efter att börja spela heller.