Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 09:40Det finns flera som träffats här (dock inte jag), men om några gift sig vet jag inte.
Det finns flera som träffats här (dock inte jag), men om några gift sig vet jag inte.
Quote from ellen olsson on 1 May 2010, 10:13Jag känner två fd. medlemmar i gruppen som numera är lyckligt gifta.
Jag känner två fd. medlemmar i gruppen som numera är lyckligt gifta.
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 11:18*Vinkar lite blygt*
Och påPIKar (för att använda ett av Jessies favorituttryck) att det visst finns donnor i 30-års åldern från Göteborgstrakten inne på den här sidan! Många dessutom... *Nickar mycket bestämt och intensivt* Så det så!
*Vinkar lite blygt*
Och påPIKar (för att använda ett av Jessies favorituttryck) att det visst finns donnor i 30-års åldern från Göteborgstrakten inne på den här sidan! Många dessutom... *Nickar mycket bestämt och intensivt* Så det så!
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 11:37Tycker "alla" verkar vara från Skåne eller Göterborgstrakten... Var finns alla Upplänningar? 🙂
Tycker "alla" verkar vara från Skåne eller Göterborgstrakten... Var finns alla Upplänningar? 🙂
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 11:58Jag är ju här Tobbe! 😉
Jag är ju här Tobbe! 😉
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 12:23Maria... Du är väl möjligen Upplänning, men knappast i Uppland. 😉
Maria... Du är väl möjligen Upplänning, men knappast i Uppland. 😉
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 15:59*Vinkar tillbaka till den bullbakande bruden i rosa*
Så du säger att det finns många singeltjejer i sina bästa år i regionen här på forumet? Fast och andra sidan så kanske jag inte behöver leta längre... 😉
*Vinkar tillbaka till den bullbakande bruden i rosa*
Så du säger att det finns många singeltjejer i sina bästa år i regionen här på forumet? Fast och andra sidan så kanske jag inte behöver leta längre... 😉
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 16:41åh, det var i så fall ett kort besök 🙂
åh, det var i så fall ett kort besök 🙂
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 21:22Tja, jag menade efter ditt lilla tips Lucas. 😉
Tja, jag menade efter ditt lilla tips Lucas. 😉
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 21:27😀 skyller på att jag inte har haft min smartaste dag idag.
😀 skyller på att jag inte har haft min smartaste dag idag.