Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Vad gäller inte mig, Micke? Det där var ju en beskrivning av mig.. typ. *rodna*

Jessie: men ok da... jag ger iaf blanka f-n i hur jag ser ut (eller sa har jag gett upp, stoppljus funkar pa mig med 😉 ) och jag ar ratt van vid detta laget att springa med folk som tycker det ar en promenad att springa med mig. Det har pa senaste tiden

Peter: jag önskar att jag kunde säga att jag "hade koll på det romantiska spelet" jag heller, men det har jag inte. Jag vet inte om det ens finns något sådant, eller om de som verkar "ha koll" har insett att det inte gör det och bara åker på.

Jag tycker

"att man( du i detta fall ) helt enkelt inte KLARAR AV att prata "..........

Trust me Micke, it happened. (V)

Bra svar Fredrik 🙂

Peter>> Håller med fredrik där... Speciellt det sista

"Och till sist, våga misslyckas, resa sig upp, borsta av dammet och gå på bollen igen. Man dör inte av att få ett nej. Eller tio, även om det är segt."

Eller kortare variant " du kan inte få mer än

samtidigt som man såklart blir ledsen/nedstämd/frustrerad när man får nej... men som sagt, det är bara att välja;
ett liv i ensamhet eller ett liv i tvåsamhet.

...eller tre... 😉

*propsar pa att ta tag i det bakvagen och skaffa sig en traningskompis. roligare att trana och man kan trana lite konversation ocksa*

Annars har Fredrik ratt, som vanligt! 😉

trodde jag skrev i tråden bästa sätten att osingla sig men hade visst fel, men trådarna verkar ju spåra ut rätt friskt här ändå.

att man endast kan få ett nej var ju faktiskt riktigt bra sagt iaf av samma tjej..om man nu inte är helt trög.

Har tänkt att