Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 11:56Peter: prata med tjejerna bara, som om de vore helt normala manniskor 😉 nej men ok, det later enklare an det ar, men om man gar runt och funderar pa om det finns interesse och forsoker gora sig intressant sa blir det valdigt krystat och jobbigt.
Hitta e
Peter: prata med tjejerna bara, som om de vore helt normala manniskor 😉 nej men ok, det later enklare an det ar, men om man gar runt och funderar pa om det finns interesse och forsoker gora sig intressant sa blir det valdigt krystat och jobbigt.
Hitta e
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 11:56Peter: du får det att låta som ett projekt... Är inte första steget att sluta grubbla så mycket över allt runtomkring och bara göra det?
Peter: du får det att låta som ett projekt... Är inte första steget att sluta grubbla så mycket över allt runtomkring och bara göra det?
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 12:03+1 pa jenny, aven om jag misstanker att det ar ungefar lika latt for Peter som for mig att slappa taget och lata mig falla fran klattervaggen...
+1 pa jenny, aven om jag misstanker att det ar ungefar lika latt for Peter som for mig att slappa taget och lata mig falla fran klattervaggen...
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 12:22Hmm... Jag syftade på det där att prata med tjejer, men det funkar väl för klättring också antar jag. 😉
Hmm... Jag syftade på det där att prata med tjejer, men det funkar väl för klättring också antar jag. 😉
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 12:29Peter: Stick till hallen i Lund och prata med klättertjejer, man kan alltid be om råd för en led eller ett boulderproblem eller något sånt. Dessutom är klättertjejer B-Ä-S-T! (H:)
Peter: Stick till hallen i Lund och prata med klättertjejer, man kan alltid be om råd för en led eller ett boulderproblem eller något sånt. Dessutom är klättertjejer B-Ä-S-T! (H:)
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 12:35(H:)
(H:)
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 12:39äh klättertjejer är överskattat 😉
äh klättertjejer är överskattat 😉
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 12:41Peter: du far val borja hanga har lite mera och snacka med tjejerna har. Sedan ar det ju ett par grillfester pa g till sommaren, dock kanske inte i sodra Sverige, men det finns ju tag och soffor! 😉
Peter: du far val borja hanga har lite mera och snacka med tjejerna har. Sedan ar det ju ett par grillfester pa g till sommaren, dock kanske inte i sodra Sverige, men det finns ju tag och soffor! 😉
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 12:48Psst Anna, man kan VISST oroa sig för hur man ser ut (som ett stoppljus?) och att man helt enkelt inte KLARAR AV att prata (medans han studsar fram på lätta fötter i uppenbart prattempo), sådeså. *upplyser om, vänligt, men bestämt.
Psst Anna, man kan VISST oroa sig för hur man ser ut (som ett stoppljus?) och att man helt enkelt inte KLARAR AV att prata (medans han studsar fram på lätta fötter i uppenbart prattempo), sådeså. *upplyser om, vänligt, men bestämt.
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 12:49Jessie >> men vi alla är nog ringande överrens att det INTE gäller dig 😉
Jessie >> men vi alla är nog ringande överrens att det INTE gäller dig 😉