Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 21:39gött 🙂
gött 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 22:16Sessan:
Ber så mycket om ursäkt. Kan intyga att det trots allt är en trevlig stad utan pingviner och isbjörnar på gatorna. Lite för långt hem till vänner och familj för min del bara.Richard:
Om du syftar på att följa med och cykla så är det bara till
Sessan:
Ber så mycket om ursäkt. Kan intyga att det trots allt är en trevlig stad utan pingviner och isbjörnar på gatorna. Lite för långt hem till vänner och familj för min del bara.
Richard:
Om du syftar på att följa med och cykla så är det bara till
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 22:19Haha, mån, ons och lördag passar ju ypperligt eftersom klubbcyklingen är tis, tors och söndag 🙂
Haha, mån, ons och lördag passar ju ypperligt eftersom klubbcyklingen är tis, tors och söndag 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 22:23Mina minnen av Umeå begränsar sig till att jag hann med att besöka brännbollsyran ett par gånger i början på nittiotalet, första året var innan kommunen tog över och det fortfarande arrangerades på universitetet.
Minns särskilt när jag kom ut ur något t
Mina minnen av Umeå begränsar sig till att jag hann med att besöka brännbollsyran ett par gånger i början på nittiotalet, första året var innan kommunen tog över och det fortfarande arrangerades på universitetet.
Minns särskilt när jag kom ut ur något t
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 22:34He he brännbollsyran är en klassiker!
Tror dock aldrig att kommunen kommer att få någon vidare bra kontroll över festligheterna som äger rum på Fysikgränd. Sista gången jag va där stationerade brandkåren en permanent patrull som roade sig med att släcka b
He he brännbollsyran är en klassiker!
Tror dock aldrig att kommunen kommer att få någon vidare bra kontroll över festligheterna som äger rum på Fysikgränd. Sista gången jag va där stationerade brandkåren en permanent patrull som roade sig med att släcka b
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 10:51Alltså det är ju år och dag sen kommunen hade yran... Nu är det universitetet igen.
Och Henrik. Du får komma in i gemenskapen, jag känner mig snäll idag 😉
(L)Fredrik... Ta med Elin och Ninja och kom hit på västkusten så får vi snacka gamla yran minne
Alltså det är ju år och dag sen kommunen hade yran... Nu är det universitetet igen.
Och Henrik. Du får komma in i gemenskapen, jag känner mig snäll idag 😉
(L)
Fredrik... Ta med Elin och Ninja och kom hit på västkusten så får vi snacka gamla yran minne
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 10:53Det är år och dag sedan jag var där. Det var nog åren 91-92 som jag var där med folk ifrån lumpen, en av dem kom ifrån Ume.
Det är år och dag sedan jag var där. Det var nog åren 91-92 som jag var där med folk ifrån lumpen, en av dem kom ifrån Ume.
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 11:45roligt utryck det där att osingla sig
vet inte om jag har det som mål
just nu är målet bara att börja data tjejer
känns svårt nog bara det
roligt utryck det där att osingla sig
vet inte om jag har det som mål
just nu är målet bara att börja data tjejer
känns svårt nog bara det
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 11:46Vad är det som gör det svårt, Peter?
Vad är det som gör det svårt, Peter?
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 11:51Vet inte riktigt
får väl kanske definera det för att komma över hindretSaknar väl vana att prata med tjejer och veta vilka som är intresserade och inte.
Har inte koll på det romatiska spelet.
Men får väl försöka träna på det.Har redan börjat tycket j
Vet inte riktigt
får väl kanske definera det för att komma över hindret
Saknar väl vana att prata med tjejer och veta vilka som är intresserade och inte.
Har inte koll på det romatiska spelet.
Men får väl försöka träna på det.
Har redan börjat tycket j