Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 20:50Apppappa Sessan, nu skall vi faktiskt vara snälla mot nykommlingarna och sedan undrar jag lite... ää... hur mycket saknar du oss egentligen Sessan?
Kom på att jag definerar mig inte som halläning trotts att jag bor i Halland... hm fungerar det?
Apppappa Sessan, nu skall vi faktiskt vara snälla mot nykommlingarna och sedan undrar jag lite... ää... hur mycket saknar du oss egentligen Sessan?
Kom på att jag definerar mig inte som halläning trotts att jag bor i Halland... hm fungerar det?
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 20:55Emelie, det kanske är så att vissa saker vill man bara inte kännas vid... 😉 *ser sig om efter hallänningar i närheten*
Emelie, det kanske är så att vissa saker vill man bara inte kännas vid... 😉 *ser sig om efter hallänningar i närheten*
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 20:58MEN! Vad är det för fel på halland nurå?? :@
BILD:http://lh4.ggpht.com/_aE9APp_uVh8/S0zF8wE0xzI/AAAAAAAABgY/cvL2kaDoeQc/n661570213_6402448_4119983.jpg
MEN! Vad är det för fel på halland nurå?? :@
BILD:http://lh4.ggpht.com/_aE9APp_uVh8/S0zF8wE0xzI/AAAAAAAABgY/cvL2kaDoeQc/n661570213_6402448_4119983.jpg
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 20:59Darling, i-n-g-e-n-t-i-n-g! (H:)
Darling, i-n-g-e-n-t-i-n-g! (H:)
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 20:59What Magnus har du en halläning i närheen, syns de utan på? Men jag har ju sett mig som bohusläning(heter det så?, så heter ju tindningen???) hela livet och nu skall man vara halläning? hm
What Magnus har du en halläning i närheen, syns de utan på? Men jag har ju sett mig som bohusläning(heter det så?, så heter ju tindningen???) hela livet och nu skall man vara halläning? hm
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 21:00Anna: Skulle inte du ligga och sola nu... *attans, där var hon ju...* 😉 (H:)
Anna: Skulle inte du ligga och sola nu... *attans, där var hon ju...* 😉 (H:)
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 21:00men anna var hittade du den pärlan? så ser det ju ut i Bohuslän och inte halland (trodde jag)
men anna var hittade du den pärlan? så ser det ju ut i Bohuslän och inte halland (trodde jag)
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 21:01Magnus: här har solen gått ner ju. Annars hade jag gärna solat!
Magnus: här har solen gått ner ju. Annars hade jag gärna solat!
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 21:03Emilie: min hemmaklippa! Åsa (L)
Emilie: min hemmaklippa! Åsa (L)
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 21:05okaj då 🙂 lycklg du måste vara som har hittat en klippa i Hallan, för de kan inte finnas många av dem:-)
Har du kommit dig i från England Anna?
okaj då 🙂 lycklg du måste vara som har hittat en klippa i Hallan, för de kan inte finnas många av dem:-)
Har du kommit dig i från England Anna?