Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 22:57Anna: ja vi rular!
Jessie: ridit tre gånger, ramlat av två, nästa gång ska jag ha full motocrossmundering 🙂 Men låter najs!
Anna: ja vi rular!
Jessie: ridit tre gånger, ramlat av två, nästa gång ska jag ha full motocrossmundering 🙂 Men låter najs!
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 22:58Ulf: Det var det absolut. Vi red 2-3 mil/dag från bed and breakfast till bed and breakfast. Helt fantastiska vyer och vi lyckades till och med ha tur med vädret! 🙂
Ulf: Det var det absolut. Vi red 2-3 mil/dag från bed and breakfast till bed and breakfast. Helt fantastiska vyer och vi lyckades till och med ha tur med vädret! 🙂
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 23:01Jessie: ungefär så jag tänker mig den däringa MTB-resan! Som sagt kass, riktigt kass på att rida 😀
Jessie: ungefär så jag tänker mig den däringa MTB-resan! Som sagt kass, riktigt kass på att rida 😀
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 23:04Hmm... jag skulle kunna tänka mig att rida bredvid om någon prompt vill cykla? *kass, riktigt kass på att cykla*
Hmm... jag skulle kunna tänka mig att rida bredvid om någon prompt vill cykla? *kass, riktigt kass på att cykla*
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 23:05Låter som Jessie o Uffe skulle kunna få till en dejt där! 😉
Låter som Jessie o Uffe skulle kunna få till en dejt där! 😉
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 23:09Tack Maria ingen dum idé 😉 Har dock testat det där med att cykla MTB bredvid ryttare till häst varpå hästen flög i luften när det kom in lera i bromsarna som började skrapa och låta...så antingen häst eller mtb tror jag 🙂
Tack Maria ingen dum idé 😉 Har dock testat det där med att cykla MTB bredvid ryttare till häst varpå hästen flög i luften när det kom in lera i bromsarna som började skrapa och låta...så antingen häst eller mtb tror jag 🙂
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 23:10Ulf: Du har bara träffat fel hästar!
Ulf: Du har bara träffat fel hästar!
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 23:10Eller rätt häst...
Eller rätt häst...
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 23:13Hästar är lite luriga men jag är övertygad om att man kan vänja dem vid "gnissel från lera i bromsarna-ljud" (t+)
Hästar är lite luriga men jag är övertygad om att man kan vänja dem vid "gnissel från lera i bromsarna-ljud" (t+)
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 17:44Jag passar på att göra en ny presentation, det finns nog en gammal, ett antal hundra inlägg bort tror jag, sen jag var här senast.
42 årig man boende med en gammal stapplig jycke i Viksjö ca 2 mil nordväst om Sthlm.
Gillar träna och friluftsliv, gärna i
Jag passar på att göra en ny presentation, det finns nog en gammal, ett antal hundra inlägg bort tror jag, sen jag var här senast.
42 årig man boende med en gammal stapplig jycke i Viksjö ca 2 mil nordväst om Sthlm.
Gillar träna och friluftsliv, gärna i