Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 12:55mmm transhering...
häst ....
pepparrotsgrädde ....HUNGRIG !!!
mmm transhering...
häst ....
pepparrotsgrädde ....
HUNGRIG !!!
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 15:58Tsk, tsk. Du tror väl ändå inte att du kommer åt mig med sånt där snack? Jag är True Carnivour - äter ALLT kött som läggs på tallriken.
Faktum är att jag äter alla djur som jag inte känner vid förnamn!
Tsk, tsk. Du tror väl ändå inte att du kommer åt mig med sånt där snack? Jag är True Carnivour - äter ALLT kött som läggs på tallriken.
Faktum är att jag äter alla djur som jag inte känner vid förnamn!
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 18:11Tack för välkomnandet Jeanette, 🙂
utan förstå alla turer som varit här har jag i alla fall sett att
det varit ett rätt stort bortfall senaste tiden.
Tack för välkomnandet Jeanette, 🙂
utan förstå alla turer som varit här har jag i alla fall sett att
det varit ett rätt stort bortfall senaste tiden.
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 18:13Longering är det bondbrud med piska,
verkar som det, man lär sig något nytt varje dag 😉
Longering är det bondbrud med piska,
verkar som det, man lär sig något nytt varje dag 😉
Quote from Fredric Lagerström on 5 May 2010, 18:56Hans. Du har väl samma bild som sist? Dax att uppdatera kanske? 😉
Välkommen!
Hans. Du har väl samma bild som sist? Dax att uppdatera kanske? 😉
Välkommen!
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 19:10Hans: Utan häst och lina - ingen longering. *förtydligar konceptet*
Hans: Utan häst och lina - ingen longering. *förtydligar konceptet*
Quote from Jonny Persson on 5 May 2010, 19:19Jessie: Utan lina - ingen longering. Tycker inte du ska diskriminera dom som gillar pony-play.
Jessie: Utan lina - ingen longering. Tycker inte du ska diskriminera dom som gillar pony-play.
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 19:22Men Mackan, då heter det ju LÖSlongering.
*påPIKAR vänligt, men bestämt*
Men Mackan, då heter det ju LÖSlongering.
*påPIKAR vänligt, men bestämt*
Quote from Jonny Persson on 5 May 2010, 19:24Aha. Då har jag lärt mig två nya saker på en gång!
Aha. Då har jag lärt mig två nya saker på en gång!
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 20:15hmmm... man behöver alltså varken häst eller lina för att longera utan det räcker med att någon/något ränner runt-runt i cirklar samtidigt som någon annan smäller lite med en piska?
det här behövs utredas ordentligt känner jag.
*hämtar kaffe*
hmmm... man behöver alltså varken häst eller lina för att longera utan det räcker med att någon/något ränner runt-runt i cirklar samtidigt som någon annan smäller lite med en piska?
det här behövs utredas ordentligt känner jag.
*hämtar kaffe*