Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 23:31Aadu, jo man kanske skulle blåsa dammet av digitalkameran i helgen och fixa lite nya bilder. Problemet är att jag känner mig som Chandler när det är fotodags.
Aadu, jo man kanske skulle blåsa dammet av digitalkameran i helgen och fixa lite nya bilder. Problemet är att jag känner mig som Chandler när det är fotodags.
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 23:33Jesse,
jag har fortfarande inte förstått syftet med det hela.
Är det motion, någon form av dressyr eller testar/fastställer
ni rangordningen?
Jesse,
jag har fortfarande inte förstått syftet med det hela.
Är det motion, någon form av dressyr eller testar/fastställer
ni rangordningen?
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 07:06Ibland känns det som att man skulle behöva longera ( heter det så ? ) vissa damer så att de lär sig ett och annat. t ex att det finns andra människor med känslor runt omkring dem (H)
Så ville bara få det sagt nu kan ni återgå till hästarna
Ibland känns det som att man skulle behöva longera ( heter det så ? ) vissa damer så att de lär sig ett och annat. t ex att det finns andra människor med känslor runt omkring dem (H)
Så ville bara få det sagt nu kan ni återgå till hästarna
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 07:17Hejhopp igen, kom på att jag inte hälsat ordentligt på er nångång.. så hej! 🙂
ja, kamera.. det skulle jag haft under min ritt som blev till en rodeosession.. fast snyggast på kameran hade nog varit när han stegra sig, jag fick mig en ordentlig vy över
Hejhopp igen, kom på att jag inte hälsat ordentligt på er nångång.. så hej! 🙂
ja, kamera.. det skulle jag haft under min ritt som blev till en rodeosession.. fast snyggast på kameran hade nog varit när han stegra sig, jag fick mig en ordentlig vy över
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 07:52Hans: Min spontana reaktion var att bara svara: Varför välja? för man kan longera av alla de anledningar du skriver. Men här är mitt seriösa svar:
Jag har en unghäst. Den behöver lära sig att gå i olika gångarter (olika tempo kan vi väl säga) på mitt kom
Hans: Min spontana reaktion var att bara svara: Varför välja? för man kan longera av alla de anledningar du skriver. Men här är mitt seriösa svar:
Jag har en unghäst. Den behöver lära sig att gå i olika gångarter (olika tempo kan vi väl säga) på mitt kom
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 13:21Micke, syftar du på något/någon speciellt/speciell
Micke, syftar du på något/någon speciellt/speciell
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 13:50Igår hade jag mer än gärna gjort det på lite kvinnsfolk här ....
Idag är jag lite lugnare 🙂
Igår hade jag mer än gärna gjort det på lite kvinnsfolk här ....
Idag är jag lite lugnare 🙂
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 13:52du är mystisk Micke, jag fattar inte...
du är mystisk Micke, jag fattar inte...
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 13:57Em >> mmm Micke mystik ... Gillar den klangen 😀 (H) Läter roligare än Väder Micke
Em >> mmm Micke mystik ... Gillar den klangen 😀 (H) Läter roligare än Väder Micke
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 14:01micke det ena utesluter kanske inte det andra 😀
Mystiska väder Micke😉
micke det ena utesluter kanske inte det andra 😀
Mystiska väder Micke
😉