Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 20:17oooo, Etiopiska bönor blev det i dag. Mumma!
BILD:http://blogs.westword.com/cafesociety/latte-art.jpg
oooo, Etiopiska bönor blev det i dag. Mumma!
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 20:22HåkanEmilBadmössaMedFenaPå! Sluta tramsa dig och läs om, läs rätt. Pisken är optional. Det måste inte vara en brud. Men hästen är ett krav och personligen tycker jag nog att linan är det med för att det ska få kallas longering.
HåkanEmilBadmössaMedFenaPå! Sluta tramsa dig och läs om, läs rätt. Pisken är optional. Det måste inte vara en brud. Men hästen är ett krav och personligen tycker jag nog att linan är det med för att det ska få kallas longering.
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 20:27Jess,
ok, då är jag med
1. häst
2. lina
3. om grinig häst med issues även piska?
Jess,
ok, då är jag med
1. häst
2. lina
3. om grinig häst med issues även piska
?
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 20:32eller 4. Om LAT häst helt utan motionsambitioner, DÅ kan det behövas en piska
eller 5. Om PUCKO i andra änden på linan - då tycks pisken vara obligatorisk. 😉
eller 4. Om LAT häst helt utan motionsambitioner, DÅ kan det behövas en piska
eller 5. Om PUCKO i andra änden på linan - då tycks pisken vara obligatorisk. 😉
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 20:37aha, där ser man. Jag har inte umgåtts så mycket med hästar men jag har upplevt att deras respons på vänliga ord, klia och morötter är ganska bra. Om inget annat så är det bra mycket trevligare än piska ...
aha, där ser man. Jag har inte umgåtts så mycket med hästar men jag har upplevt att deras respons på vänliga ord, klia och morötter är ganska bra. Om inget annat så är det bra mycket trevligare än piska ...
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 20:46Jag kallar longering för galen rastning. När jag och min bästishäst gör den övningen går det till som följer:
Vilja travar på volten med stenkoll på mej för att, om jag tappar uppmärksamheten en sekund, göra en skenattack. Och jag håller stenkoll på henn
Jag kallar longering för galen rastning. När jag och min bästishäst gör den övningen går det till som följer:
Vilja travar på volten med stenkoll på mej för att, om jag tappar uppmärksamheten en sekund, göra en skenattack. Och jag håller stenkoll på henn
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 21:03Oj, FB har blivit ett hästforum! Känns som jag har en viss skuld till det...coolt (H)
Träffat en hel del hästar i mina dar, mest för att de ofta har en söt tjej med sig 🙂 I like horses 2 by the way!
Oj, FB har blivit ett hästforum! Känns som jag har en viss skuld till det...coolt (H)
Träffat en hel del hästar i mina dar, mest för att de ofta har en söt tjej med sig 🙂 I like horses 2 by the way!
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 21:56Jag kände ett visst behov av att longera min kuse häromdagen. Efter att följt med som stöd till en ponnyäger som skulle in med ponnyn till kliniken. Undersökning av hälta. Bevisligen behövs det longeras vid sådana undersökningar. Och jag började då funder
Jag kände ett visst behov av att longera min kuse häromdagen. Efter att följt med som stöd till en ponnyäger som skulle in med ponnyn till kliniken. Undersökning av hälta. Bevisligen behövs det longeras vid sådana undersökningar. Och jag började då funder
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 22:42Duktigt Pia (t+)!
Dessa hästar: farliga därfram, luktar illa därbak och obekväma på mitten (#).
Duktigt Pia (t+)!
Dessa hästar: farliga därfram, luktar illa därbak och obekväma på mitten (#).
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 23:29Karin; skrattar. Ja ni verkar ju gulliga ihop med skenattacker och allt
😀
Karin; skrattar. Ja ni verkar ju gulliga ihop med skenattacker och allt
😀