Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 12:13Välkommen Frippe,
det är alldeles för få mtb-are här, stigcykling is da shit
🙂Säger Hasse som ska troligen kommer köpa racer inom ett år.
Välkommen Frippe,
det är alldeles för få mtb-are här, stigcykling is da shit
🙂
Säger Hasse som ska troligen kommer köpa racer inom ett år.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 12:30Kikat runt som singel här i några månader, men nu tyckte jag att det var dags att kliva fram :-). Har en dotter på 2 år och passar på att träna de dagar jag inte har henne. Styrketräning och löpning mest.
Katarina var namnet. Ska kika vidare nu (H)
Kikat runt som singel här i några månader, men nu tyckte jag att det var dags att kliva fram :-). Har en dotter på 2 år och passar på att träna de dagar jag inte har henne. Styrketräning och löpning mest.
Katarina var namnet. Ska kika vidare nu (H)
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 12:48Välkomna Frippe & Katarina till de galnas värld där det är kotym att inte stanna on topic 😉
Vem fixar grill idag ??? Sugen som attans på grillad tonfisk. Nån som ställer upp ?
Välkomna Frippe & Katarina till de galnas värld där det är kotym att inte stanna on topic 😉
Vem fixar grill idag ??? Sugen som attans på grillad tonfisk. Nån som ställer upp ?
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 12:54Vet du Micke? Igår när jag var ute och cyklade så åkte jag förbi en trädgård där det luktade grillat. Var inte det lite vääl elakt? 🙁
Vet du Micke? Igår när jag var ute och cyklade så åkte jag förbi en trädgård där det luktade grillat. Var inte det lite vääl elakt? 🙁
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 12:56Välkommen Katarina,
Grilla är galet gott, nu ska jag ut och marinera en par fina marmorerade biffar som sedan ska avnjutas med råstekt potatis sen blir det show med Björn Skifs.
Ha en bra dag alla supersinglar
🙂
Välkommen Katarina,
Grilla är galet gott, nu ska jag ut och marinera en par fina marmorerade biffar som sedan ska avnjutas med råstekt potatis sen blir det show med Björn Skifs.
Ha en bra dag alla supersinglar
🙂
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 12:57Välkomna alla nytillkomna. Har ni frågor, så är det bara att ställa dem...
Välkomna alla nytillkomna. Har ni frågor, så är det bara att ställa dem...
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 13:00Helena sköter FAQ;en
noterar jag nu då
Helena sköter FAQ;en
noterar jag nu då
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 13:03Är jag inte på plats, så kan vem som helst svara!
Är jag inte på plats, så kan vem som helst svara!
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 14:29Välkommen Katarina.
Jag kan hålla med grill...inte jättebra grillväder här men ändå 🙂
Välkommen Katarina.
Jag kan hålla med grill...inte jättebra grillväder här men ändå 🙂
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 15:11Ang singelbiten på FB så vet jag hur den fungerar.
Har haft anledning att hänga här tidigare.Men nu e man åter i träsket.
Denna sajt är iofs en av de bra sakerna med å va singel. 🙂
Ang singelbiten på FB så vet jag hur den fungerar.
Har haft anledning att hänga här tidigare.
Men nu e man åter i träsket.
Denna sajt är iofs en av de bra sakerna med å va singel. 🙂