Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 18:08Nina: Om skorna inte håller för singelträskets sumpiga våtmarker är de nog inget att ha 😉
PS: Ja vem vill inte ha fler skor...?
Nina: Om skorna inte håller för singelträskets sumpiga våtmarker är de nog inget att ha 😉
PS: Ja vem vill inte ha fler skor...?
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 19:24Håll i hatten! Tvåmiljonertrehundrasjuttiofem nya inlägg. Det gäller att hänga med i svängarna 😉 Det får visst inte höra till singellivet att ligga på latsidan märker jag.
Välkomnar alla nya och passar på att slänga in en efterlysning av glada klättrare
Håll i hatten! Tvåmiljonertrehundrasjuttiofem nya inlägg. Det gäller att hänga med i svängarna 😉 Det får visst inte höra till singellivet att ligga på latsidan märker jag.
Välkomnar alla nya och passar på att slänga in en efterlysning av glada klättrare
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 19:28vi klättertokar är i linköpings området
fast jag är i mjölby, min kk på resa i tyskland o jenny tog visst paus
vi klättertokar är i linköpings området
fast jag är i mjölby, min kk på resa i tyskland o jenny tog visst paus
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 19:30Det gäller att hänga med Anna 🙂
Det gäller att hänga med Anna 🙂
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 19:31hoppla hit då Pia! 😀
hoppla hit då Pia! 😀
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 19:41😀 Imorgon ska jag tydligen cykla långt... 🙂
Sen får vi väl se hur kroppen mår efter det
men visst vore det kul att klättra i Norrköping, eller så får du ta dig till Linköping nån dag.Men vi får väl se om det, eller pm:a
😀 Imorgon ska jag tydligen cykla långt... 🙂
Sen får vi väl se hur kroppen mår efter det
men visst vore det kul att klättra i Norrköping, eller så får du ta dig till Linköping nån dag.
Men vi får väl se om det, eller pm:a
Quote from Åsa Tysklind on 13 May 2010, 19:56I skogen och cyklar ...
Det finns cykel fok här också inte bara klättrings personer 😉
I skogen och cyklar ...
Det finns cykel fok här också inte bara klättrings personer 😉
Quote from Rasmus Olsson on 13 May 2010, 20:20Pia, hur långt är långt
Pia, hur långt är långt
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 20:22Bruse: I min värld är det långt, i din värld är det kort 🙂
Eftersom jag aldrig cyklar och du alltid cyklar
(6mil med paus halvägs)
Bruse: I min värld är det långt, i din värld är det kort 🙂
Eftersom jag aldrig cyklar och du alltid cyklar
(6mil med paus halvägs)
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 20:24Pia: En sån där ska jag göra nästa vecka. Fast 5 mil då, med snabbt energidepåstopp efter 3 hemma hos mig. Jag ökar långsamt och fint för att nå mitt mål jag. *dutti*
Pia: En sån där ska jag göra nästa vecka. Fast 5 mil då, med snabbt energidepåstopp efter 3 hemma hos mig. Jag ökar långsamt och fint för att nå mitt mål jag. *dutti*