Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 22:59Man ska inte ha styrka i armarna, man ska använda benen...
Säger iaf proffsen... 😀
Man ska inte ha styrka i armarna, man ska använda benen...
Säger iaf proffsen... 😀
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 23:00Det är sant Pia. Men liiite styrka i FINGRARNA skulle jag ändå vilja ha när jag klättrar. *erkänner*
Det är sant Pia. Men liiite styrka i FINGRARNA skulle jag ändå vilja ha när jag klättrar. *erkänner*
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 23:02Jo, vad proffsen säger o vad man faktiskt gör är ju lite skillnad.
Men särskilt stark i armarna är jag inte. Men det känns i händerna efteråt. *erkänner*
Jo, vad proffsen säger o vad man faktiskt gör är ju lite skillnad.
Men särskilt stark i armarna är jag inte. Men det känns i händerna efteråt. *erkänner*
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 08:11Maria: Där har du pekat på anledningen till att jag inte klättrar, för det verkar grymt kul men kombon av lite armmuskler och min kroppsvikt är nog inte så lysande när det gäller klättring 🙁
Maria: Där har du pekat på anledningen till att jag inte klättrar, för det verkar grymt kul men kombon av lite armmuskler och min kroppsvikt är nog inte så lysande när det gäller klättring 🙁
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 14:20alla kan klättra! Det gäller bara att hitta sin egen teknik. Tunna räkiga muskler biffar till sig, så även ett tunt klätterpsyke. Riktigt bra självförtroendeboost när det börjar gå bra 🙂
alla kan klättra! Det gäller bara att hitta sin egen teknik. Tunna räkiga muskler biffar till sig, så även ett tunt klätterpsyke. Riktigt bra självförtroendeboost när det börjar gå bra 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 14:59Jo det förstår jag, frågan är om ihärdigheten finns dock 😉
Jo det förstår jag, frågan är om ihärdigheten finns dock 😉
Quote from ellen olsson on 16 May 2010, 18:21Välkomna hit alla nya!
Välkomna hit alla nya!
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 00:26Har lurkat runt och smygläst på forumen här så tänkte att det var dags för en liten presentation 😉
Är heltidsstudent(trivs alldeles för bra med det...), film och tv-serie nörd. Träna gör jag helst genom att gå ut och springa med vovven eller ta en ridtu
Har lurkat runt och smygläst på forumen här så tänkte att det var dags för en liten presentation 😉
Är heltidsstudent(trivs alldeles för bra med det...), film och tv-serie nörd. Träna gör jag helst genom att gå ut och springa med vovven eller ta en ridtu
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 00:29Hej o välkommen Sandra! 🙂
Hej o välkommen Sandra! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 00:40Välkommen Shakira eller ehhh Sandra
🙂
Välkommen Shakira eller ehhh Sandra
🙂