Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 20:26Jag har ju inte ens ett mål
*skakar på huvudet*men det blir intressant om inte annat
Jag har ju inte ens ett mål
*skakar på huvudet*
men det blir intressant om inte annat
Quote from Rasmus Olsson on 13 May 2010, 20:41Efter en 20 och en 30 milarunda med en veckas mellanrum (ca 55 mil på en vecka), får jag helt plötsligt andra värderingar på vad långt och kort är. 😉
Efter en 20 och en 30 milarunda med en veckas mellanrum (ca 55 mil på en vecka), får jag helt plötsligt andra värderingar på vad långt och kort är. 😉
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 20:44Helt klart där Bruse.
Samtidigt som det låter lite korkat i mina öron att göra nåt sånt, så är det ju ändå jäkligt starkt gjort... Så all heder till dig, trots att jag inte förstår det. Men det är ju jag det 🙂
Helt klart där Bruse.
Samtidigt som det låter lite korkat i mina öron att göra nåt sånt, så är det ju ändå jäkligt starkt gjort... Så all heder till dig, trots att jag inte förstår det. Men det är ju jag det 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 13 May 2010, 20:47När jag var i Nyköping klockan 21 på kvällen å frös så jag hackade tänder, sneglade jag på Expressbussen det stod Stockholm på. Men de andra övertalade mig, det var ju bara 8 mil kvar.
När jag var i Nyköping klockan 21 på kvällen å frös så jag hackade tänder, sneglade jag på Expressbussen det stod Stockholm på. Men de andra övertalade mig, det var ju bara 8 mil kvar.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 20:50Förstår det, men du gjorde det ändå (t+)
Förstår det, men du gjorde det ändå (t+)
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 22:38Ytterligare en MTB-tok finnes i Linköping. Gillar särskilt att cykla i bergen norr om Bråviken och runt Ågelsjön. Är även racer-tok. Klättrandet får dock dom viga och smidiga ägna sig åt. 🙂
Ytterligare en MTB-tok finnes i Linköping. Gillar särskilt att cykla i bergen norr om Bråviken och runt Ågelsjön. Är även racer-tok. Klättrandet får dock dom viga och smidiga ägna sig åt. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 22:45Östgöte = check, vig o smidig som en katt = check, men klättring, njae... Däremot grottade jag mkt i mina yngre dagar. Speleologi was da shit! Nu är da shit snarare att cykla på slätta o upp o ner för en o annan lång asfaltsbacke.
Östgöte = check, vig o smidig som en katt = check, men klättring, njae... Däremot grottade jag mkt i mina yngre dagar. Speleologi was da shit! Nu är da shit snarare att cykla på slätta o upp o ner för en o annan lång asfaltsbacke.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 22:55Men om du är smidig och vig som en katt så måste du ju testa på klättring 😉
Men om du är smidig och vig som en katt så måste du ju testa på klättring 😉
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 22:57östgöta är jag, klättrar gör jag, men ser mig inte som smidig som en katt
tycker också maria ska testa klättring 😀
Hangaren tisdagar 19.00.. iaf ett par gånger till innan sommaren 😀
*gör reklam*
östgöta är jag, klättrar gör jag, men ser mig inte som smidig som en katt
tycker också maria ska testa klättring 😀
Hangaren tisdagar 19.00.. iaf ett par gånger till innan sommaren 😀
*gör reklam*
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 22:58Robert: Inga muskler eller styrka i dessa spagettiarmar... 🙁
Robert: Inga muskler eller styrka i dessa spagettiarmar... 🙁