Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 20:51Mmm, det har säkert ngt att göra med det där mentala... både sjukhuset och medlemmarna här... 😉
Mmm, det har säkert ngt att göra med det där mentala... både sjukhuset och medlemmarna här... 😉
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 20:52Yvonne: Jepp jag bor i Säter 🙂
Håkan: Det tänkte jag inte på 🙂 bara alla ni utanför som tänker på sjukhuset 🙂 Men rolig är du... glänser som vanligt 🙂
Yvonne: Jepp jag bor i Säter 🙂
Håkan: Det tänkte jag inte på 🙂 bara alla ni utanför som tänker på sjukhuset 🙂 Men rolig är du... glänser som vanligt 🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 20:52Håkan- Aj fan!!!!!!!!!!! skrattar gott... Lite slow idag tydligen....
Tack för upplysningen håkan:D
Varje gång jag passerar Säter tänker jag ju på anstalten o darrar o gasar!
Håkan- Aj fan!!!!!!!!!!! skrattar gott... Lite slow idag tydligen....
Tack för upplysningen håkan:D
Varje gång jag passerar Säter tänker jag ju på anstalten o darrar o gasar!
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 20:54MEN Björn!!!!! Bor du i Säter trots allt!
Hmmmm, kanske vågar jag bromsa in nästa gång jag passerar då?
MEN Björn!!!!! Bor du i Säter trots allt!
Hmmmm, kanske vågar jag bromsa in nästa gång jag passerar då?
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 20:54aahahaha, det kanske sa mer om min mentala status än andras med andra ord 😀
Annars tänker jag numera mera på triathlontävlingen i Säter faktiskt.
aahahaha, det kanske sa mer om min mentala status än andras med andra ord 😀
Annars tänker jag numera mera på triathlontävlingen i Säter faktiskt.
Quote from Rasmus Olsson on 18 May 2010, 20:55Yvonne, är du rädd för att bli inspärrad?
Yvonne, är du rädd för att bli inspärrad?
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 20:55Men jag skall flytta till Falun nu 🙂 När man passerar Säter med bil eller i tåg så ser man bara det fulaste av säter.. det är faktiskt en jättefin stad 🙂
Men jag skall flytta till Falun nu 🙂 När man passerar Säter med bil eller i tåg så ser man bara det fulaste av säter.. det är faktiskt en jättefin stad 🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 20:57Bruse din lilla..... Nä faktiskt inte! jag äger min galenskap fullt ut! Med Kärlek dessutom 😉 hahahahaha din buse..
Bruse din lilla..... Nä faktiskt inte! jag äger min galenskap fullt ut! Med Kärlek dessutom 😉 hahahahaha din buse..
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 20:58Tack Magnus! Verkar vara mycket trevligt folk här 🙂
Tack Magnus! Verkar vara mycket trevligt folk här 🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 20:58Jag passerar även Falun Björn 😀
Är ofta uppe i Rättvik....
Jag passerar även Falun Björn 😀
Är ofta uppe i Rättvik....