Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Yvonne: Varför passerar du Säter så ofta? Mitt hus ligger inne i området vid statoil, så kanske 400m från där du åker 🙂

Yvonne,
Erik säger att man kör bara igenom Rättvik om man har yxa i bilen...men så är han från Leksand också 😀

Säter ÄR faktiskt vackrare om man är ute och springer än om man bara susar förbi i bilen. *kan intyga*

Håkan-Vem i helvete är Erik?!!!!!! (H)
Björn- Mina föräldrar bor i Rättvik o dom är viktiga i mitt liv... Därför är jag uppe i Dalarna så ofta jag kan.... Desutom har jag många gånger besökt St: Davidsgården,, i tystnad.. 😉

Jessie- varje gång jag passerar Avesta sänder jag en hälsning till dig ska du veta 😀 Jag säger- Heeeeej Jessie, må du vara lycklig o fri från svårigheter, fri... (L) det är faktiskt sannt...

Jessie: Tack för uppbackningen 🙂 De flesta vägrar tro på mig när jag beskriver säter som vackert 🙂

Yvonne: Åker du olika vägar till och från Rättvik? Eller åker du slalom genom dalarna då du passerar både Falun och Säter borde vara antingen eller. Lite

Björn- Kan rekomendera st:davidsgården, tystnad råder,stillhet, eftertanke...... Googla är ett tipps:D Och trots att jag inte är religös har denna oas gett mig oändligt mycket...

Vad gäller Säter o Falun, det ligger ju på vägen beroende på hur man kör..

Håkan >> Erik är en drant !!!!

fniss, det där med Rättvik var visst känsligt

😉

Håkan >> Japp !! har ju bott där så 😉 Mycket socken tjafs mellan Rättvik och drantar( Leksingar ) Men när det kommer till hockey så finns det bara ett lag (H) LIF