Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 20:59Yvonne: Varför passerar du Säter så ofta? Mitt hus ligger inne i området vid statoil, så kanske 400m från där du åker 🙂
Yvonne: Varför passerar du Säter så ofta? Mitt hus ligger inne i området vid statoil, så kanske 400m från där du åker 🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 21:01Yvonne,
Erik säger att man kör bara igenom Rättvik om man har yxa i bilen...men så är han från Leksand också 😀
Yvonne,
Erik säger att man kör bara igenom Rättvik om man har yxa i bilen...men så är han från Leksand också 😀
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 21:08Säter ÄR faktiskt vackrare om man är ute och springer än om man bara susar förbi i bilen. *kan intyga*
Säter ÄR faktiskt vackrare om man är ute och springer än om man bara susar förbi i bilen. *kan intyga*
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 21:12Håkan-Vem i helvete är Erik?!!!!!! (H)
Björn- Mina föräldrar bor i Rättvik o dom är viktiga i mitt liv... Därför är jag uppe i Dalarna så ofta jag kan.... Desutom har jag många gånger besökt St: Davidsgården,, i tystnad.. 😉
Håkan-Vem i helvete är Erik?!!!!!! (H)
Björn- Mina föräldrar bor i Rättvik o dom är viktiga i mitt liv... Därför är jag uppe i Dalarna så ofta jag kan.... Desutom har jag många gånger besökt St: Davidsgården,, i tystnad.. 😉
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 21:15Jessie- varje gång jag passerar Avesta sänder jag en hälsning till dig ska du veta 😀 Jag säger- Heeeeej Jessie, må du vara lycklig o fri från svårigheter, fri... (L) det är faktiskt sannt...
Jessie- varje gång jag passerar Avesta sänder jag en hälsning till dig ska du veta 😀 Jag säger- Heeeeej Jessie, må du vara lycklig o fri från svårigheter, fri... (L) det är faktiskt sannt...
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 21:15Jessie: Tack för uppbackningen 🙂 De flesta vägrar tro på mig när jag beskriver säter som vackert 🙂
Yvonne: Åker du olika vägar till och från Rättvik? Eller åker du slalom genom dalarna då du passerar både Falun och Säter borde vara antingen eller. Lite
Jessie: Tack för uppbackningen 🙂 De flesta vägrar tro på mig när jag beskriver säter som vackert 🙂
Yvonne: Åker du olika vägar till och från Rättvik? Eller åker du slalom genom dalarna då du passerar både Falun och Säter borde vara antingen eller. Lite
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 21:24Björn- Kan rekomendera st:davidsgården, tystnad råder,stillhet, eftertanke...... Googla är ett tipps:D Och trots att jag inte är religös har denna oas gett mig oändligt mycket...
Vad gäller Säter o Falun, det ligger ju på vägen beroende på hur man kör..
Björn- Kan rekomendera st:davidsgården, tystnad råder,stillhet, eftertanke...... Googla är ett tipps:D Och trots att jag inte är religös har denna oas gett mig oändligt mycket...
Vad gäller Säter o Falun, det ligger ju på vägen beroende på hur man kör..
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 21:30Håkan >> Erik är en drant !!!!
Håkan >> Erik är en drant !!!!
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 21:35fniss, det där med Rättvik var visst känsligt
😉
fniss, det där med Rättvik var visst känsligt
😉
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 21:37Håkan >> Japp !! har ju bott där så 😉 Mycket socken tjafs mellan Rättvik och drantar( Leksingar ) Men när det kommer till hockey så finns det bara ett lag (H) LIF
Håkan >> Japp !! har ju bott där så 😉 Mycket socken tjafs mellan Rättvik och drantar( Leksingar ) Men när det kommer till hockey så finns det bara ett lag (H) LIF