Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 21:38Yvonne: Jepp de ligger på vägen beroende på hur man kör 🙂 Skall googla davids gården nu 🙂
Yvonne: Jepp de ligger på vägen beroende på hur man kör 🙂 Skall googla davids gården nu 🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 21:53Ja välkommen Sandra, du kommer nog trivas 😀
Ja välkommen Sandra, du kommer nog trivas 😀
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 23:58Andreas; Flytta till Norrland så blir det dubblering! 😉
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=708651
Andreas; Flytta till Norrland så blir det dubblering! 😉
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 00:12Niklas: Du kan få lägga till en halv;). Då syftar jag inte så mycket på min storlek som att jag själv fortfarande räknar mig som norrlänning då jag spenderar mina somrar i Umeå trakten (dessutom född och uppvuxen i Kiruna).
Joel: Tackar 🙂
Niklas: Du kan få lägga till en halv;). Då syftar jag inte så mycket på min storlek som att jag själv fortfarande räknar mig som norrlänning då jag spenderar mina somrar i Umeå trakten (dessutom född och uppvuxen i Kiruna).
Joel: Tackar 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 16:17Yvonne, vad gulligt! (L)
*glad stjärna.nu*
Yvonne, vad gulligt! (L)
*glad stjärna.nu*
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 17:55Fortfarande singel, men viss fakta skiljer sig mot en presentation jag gjorde för ett år sedan...
Jag är numera 23 år, bofast i Borlänge, Dalarna. Bor i en villa i Paradiset tillsammans med min hund. 🙂
Är jag inte hemma så håller jag hus på gymmet el
Fortfarande singel, men viss fakta skiljer sig mot en presentation jag gjorde för ett år sedan...
Jag är numera 23 år, bofast i Borlänge, Dalarna. Bor i en villa i Paradiset tillsammans med min hund. 🙂
Är jag inte hemma så håller jag hus på gymmet el
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 18:09Välkommen.... 🙂
Välkommen.... 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 21 May 2010, 18:41Välkommen! I Borlänge finns det väl gott om statiska män? 😉
Välkommen! I Borlänge finns det väl gott om statiska män? 😉
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 18:44Välkommen hit. Hoppas du kommer trivas (men inte för mycket så du inte vill osingla dig) 🙂
Välkommen hit. Hoppas du kommer trivas (men inte för mycket så du inte vill osingla dig) 🙂
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 18:56Hej Ronja! 😀
Hej Ronja! 😀