Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 02:51Ja, välkommen!
Ja, välkommen!
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 06:24Säg inte det, här osinglas folk på löpande band... 😉
Säg inte det, här osinglas folk på löpande band... 😉
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 09:17Välkommen igen då Ronja;)
Välkommen igen då Ronja;)
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 20:38Hej!
Anna heter jag och tänkte att jag skulle presentera mig lite. Har tittat runt lite i gruppen tidigare.
Är 24 år och bor i Halmstad tillsammans med mina två katter, Piff och Puff. Har varit singel länge, men är väl egentligen inte så aktiv i sökande
Hej!
Anna heter jag och tänkte att jag skulle presentera mig lite. Har tittat runt lite i gruppen tidigare.
Är 24 år och bor i Halmstad tillsammans med mina två katter, Piff och Puff. Har varit singel länge, men är väl egentligen inte så aktiv i sökande
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 20:40Välkommen Anna!
Välkommen Anna!
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 21:00Välkommen Anna. Matar du katterna med ekollon eller? 😉
Välkommen Anna. Matar du katterna med ekollon eller? 😉
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 21:00Hej å välkommen. 😉
Hej å välkommen. 😉
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 21:01Hej och välkommen Anna! Alltid trevligt med FLER hästtjejer som just börjat springa! Själv har jag egen häst som är under inridning nu och började springa (nästan av samma anledning som du) i maj förra året. Helt hooked på det nu faktiskt, även om jag nog
Hej och välkommen Anna! Alltid trevligt med FLER hästtjejer som just börjat springa! Själv har jag egen häst som är under inridning nu och började springa (nästan av samma anledning som du) i maj förra året. Helt hooked på det nu faktiskt, även om jag nog
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 21:39Tack för välkomnandet!
Piff och Puff äter inte ekollon, men älskar att klättra i och dekorera om i julgranar 😉
Tack för välkomnandet!
Piff och Puff äter inte ekollon, men älskar att klättra i och dekorera om i julgranar 😉
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 21:41Ok, låter mer normalt för katter 😀
Ok, låter mer normalt för katter 😀