Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 22:03Hej Anna! 😀
Hej Anna! 😀
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 22:10Välkommen Anna!
Välkommen Anna!
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 22:18Hej!
Efter en tids smygläsande är det väl dags för mig att ge mig till känna också… 😉 Speciellt då jag sitter här en lördagkväll och dricker vin med er är det kanske vanligt hyfs att presentera sig? 🙂
Bor i Falun gör jag. Är 32 år, och snart lite mer
Hej!
Efter en tids smygläsande är det väl dags för mig att ge mig till känna också… 😉 Speciellt då jag sitter här en lördagkväll och dricker vin med er är det kanske vanligt hyfs att presentera sig? 🙂
Bor i Falun gör jag. Är 32 år, och snart lite mer
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 22:20Välkommen du också Nina!!
Välkommen du också Nina!!
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 22:22Nu jädrar ramlar det in dalfolk. Snart kan vi ha en egen fb-träff!
På karnevalen i Avesta nästa helg kanske?? 😉
Nu jädrar ramlar det in dalfolk. Snart kan vi ha en egen fb-träff!
På karnevalen i Avesta nästa helg kanske?? 😉
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 22:24det är ju lämpligt förstårs
annars får jag föreslå en fb-träff i borlänge när jag ska upp dit ju 😀
typ först helgen i juli har jag för mig....
det är ju lämpligt förstårs
annars får jag föreslå en fb-träff i borlänge när jag ska upp dit ju 😀
typ först helgen i juli har jag för mig....
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 22:26Välkommen båda 🙂 Då är vi snart grannar Nina. Flyttar ju till falun 1/7 🙂
Jessie: Jag kan inte nästa helg.
Välkommen båda 🙂 Då är vi snart grannar Nina. Flyttar ju till falun 1/7 🙂
Jessie: Jag kan inte nästa helg.
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 22:27Hej Nina 😉
Hej Nina 😉
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 22:27Anna: Precis som du satsar jag också på att följa ett "lär-dig-springa-(och-tycka-om-det)"-program sen några veckor. Min teori är att det efter 20 sammanhängande pass faktiskt blir kul att springa (har iaf upplevt det en gång tidigare i mitt liv 🙂 ). Ty
Anna: Precis som du satsar jag också på att följa ett "lär-dig-springa-(och-tycka-om-det)"-program sen några veckor. Min teori är att det efter 20 sammanhängande pass faktiskt blir kul att springa (har iaf upplevt det en gång tidigare i mitt liv 🙂 ). Ty
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 22:28Hehe! Jessie, kolla tidpunkten för ditt inlägg. 😉
Hehe! Jessie, kolla tidpunkten för ditt inlägg. 😉