Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 18:59Hej Ronja! Välkommen! Vad söt du är på bilden, som en karamell! 🙂
Hej Ronja! Välkommen! Vad söt du är på bilden, som en karamell! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 20:10Välkommen i vår skara, du ser fantastiskt somrig ut, du kommer nog att lämna oss snart. 😉
Välkommen i vår skara, du ser fantastiskt somrig ut, du kommer nog att lämna oss snart. 😉
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 20:19Hej alla (H)
Hej alla (H)
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 20:32Halloj!
Halloj!
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 23:06Hejsan
Hejsan
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 23:35Tack för välkomnandet, men jag är inte NY här... 🙂 Jag skrev en presentation för lite drygt 1 år sedan, men den kändes lite inaktuell nu...
Det är nog dock ingen risk att jag lämnar er ÄN på ett tag....
Tack för välkomnandet, men jag är inte NY här... 🙂 Jag skrev en presentation för lite drygt 1 år sedan, men den kändes lite inaktuell nu...
Det är nog dock ingen risk att jag lämnar er ÄN på ett tag....
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 01:13Välkommen Ronja 🙂 Även om du inte är ny, så är det bra att jag och Jessie har ytterligare en Wingman från Dalarna här. Vad har du för hund????
Välkommen Ronja 🙂 Även om du inte är ny, så är det bra att jag och Jessie har ytterligare en Wingman från Dalarna här. Vad har du för hund????
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 01:40Jag har en rottweiler! (L)
Jag har en rottweiler! (L)
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 01:58Aha 🙂 Jag har haft en golden, då förstår du vilken mjukis jag är 🙂
Aha 🙂 Jag har haft en golden, då förstår du vilken mjukis jag är 🙂
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 02:48Välkommen Ronja!!
Välkommen Ronja!!