Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 22:53flesta Nicknames? hmm vad brukar du kallas?
flesta Nicknames? hmm vad brukar du kallas?
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 22:54Då kallar vi dig partypinglan - party... så bara pinglan 🙂
Då kallar vi dig partypinglan - party... så bara pinglan 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 01:38Välkommen Nina. Min erfarenhet är att träning är roligare om man har sällskap. Observera inget egenintresse här då det är lite långt mellan oss för att kunna bli träningskompisar 🙂
Välkommen Nina. Min erfarenhet är att träning är roligare om man har sällskap. Observera inget egenintresse här då det är lite långt mellan oss för att kunna bli träningskompisar 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 07:31Välkomna Anna och Nina! 🙂
Börjar det måntro bli tjejöverskott nu? 😉
Välkomna Anna och Nina! 🙂
Börjar det måntro bli tjejöverskott nu? 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 09:03Bara bra med tjejöverskott 😉
Bara bra med tjejöverskott 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 10:44Jag heter Peter och är ganska nyss fyllda 30. Är lärare, men det märks inte.
Jag heter Peter och är ganska nyss fyllda 30. Är lärare, men det märks inte.
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 11:02Välkommen Peter! Vad konstigt att ingen har märkt det än? Jag tycker nästan att det SYNS på dig jag... 😉
Välkommen Peter! Vad konstigt att ingen har märkt det än? Jag tycker nästan att det SYNS på dig jag... 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 11:03Hej Peter! 😀
Hej Peter! 😀
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 11:13Välkomna till singelträsket alla nya! Det är bara att dra på sig gummistövlarna och klafsa på! 😉
Välkomna till singelträsket alla nya! Det är bara att dra på sig gummistövlarna och klafsa på! 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 11:28Välkommen Peter 🙂
Tjejöverskott?? Det tror jag inte, bara det att en handfull tjejer håller liv i trådarna 🙂 Men räknar man alla tjyvläsare så är det nog tjejöverskott 🙂 *Rodnar över fördomarna*
Välkommen Peter 🙂
Tjejöverskott?? Det tror jag inte, bara det att en handfull tjejer håller liv i trådarna 🙂 Men räknar man alla tjyvläsare så är det nog tjejöverskott 🙂 *Rodnar över fördomarna*