Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 11:54Tunnis! 😉
Tunnis! 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 11:56Haha 🙂 Syftar du på mitt psyke eller mina 68kg? 🙂 I vilket fall så har du nog rätt 🙂
Haha 🙂 Syftar du på mitt psyke eller mina 68kg? 🙂 I vilket fall så har du nog rätt 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 11:58Ääääh Björn. Inte skulle jag väl syfta på din fysik? Skinny is sexy! *tycker*
Men mentalt verkar du ju onekligen lite... vek. *räcker ut tungan åt*
Ääääh Björn. Inte skulle jag väl syfta på din fysik? Skinny is sexy! *tycker*
Men mentalt verkar du ju onekligen lite... vek. *räcker ut tungan åt*
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 12:02Jessie: Va kul att det finns fler som rider här inne. När får du hem din häst?
Nina: Jag blev dunderförkyld efter mitt andra pass och var tvungen att göra uppehåll i två veckor, men det gick bra att komma igång igen. Men jag var verkligen tvungen att kän
Jessie: Va kul att det finns fler som rider här inne. När får du hem din häst?
Nina: Jag blev dunderförkyld efter mitt andra pass och var tvungen att göra uppehåll i två veckor, men det gick bra att komma igång igen. Men jag var verkligen tvungen att kän
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 12:04Vi får se.
Vi får se.
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 12:19Peter: Haha 🙂
Peter: Haha 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 12:27Anna: De kanske är fega? Eller tråkiga? ...eller både och?
Anna: De kanske är fega? Eller tråkiga? ...eller både och?
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 12:39Peter: Du ställer en fråga som ur kvinnligt perspektiv ALLTID är irrelevant. Vad behöver en kvinna göra för att få ligga liksom? Bara sluta säga nej. (H)
Anna: När han är färdig? (H)
Jag betalar/månad och just nu, med torsdagens bakslag som innebar velod
Peter: Du ställer en fråga som ur kvinnligt perspektiv ALLTID är irrelevant. Vad behöver en kvinna göra för att få ligga liksom? Bara sluta säga nej. (H)
Anna: När han är färdig? (H)
Jag betalar/månad och just nu, med torsdagens bakslag som innebar velod
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 12:44Jessie: Så du tror att alla killar måste böna och be?
Anna W: Jag tror att det är fler tjejer som läser här och inte skriver för... öh vet inte varför.. ok det är en gissning :=)
Jessie: Så du tror att alla killar måste böna och be?
Anna W: Jag tror att det är fler tjejer som läser här och inte skriver för... öh vet inte varför.. ok det är en gissning :=)
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 12:44Nej Björn. Jag menar att INGEN tjej behöver göra det. Stor skillnad på olika.
Nej Björn. Jag menar att INGEN tjej behöver göra det. Stor skillnad på olika.