Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

point taken 🙂

Peter: Vi kan iaf konstatera som fakta att det finns de som träffats på det här forumet och jodå, de får ligga.. regelbundet och med rätt person...
*bara liiite avis*

Jessie: Det är iofs sant för många killar också, om man fullständigt saknar standard. Men jag gissar att de som hänger här inte är tjocka, håriga mannamän med oproportionerligt ego, kvinnosyn från 50-talet och mamma-issues, så de kan nog välja att sätta s

Jessie: bara tre dagar kvar! 😉

edit: jag kan inte rekna

Peter: Absolut. Fast för mig har inte problemet varit så mycket att de oattraktiva killarna ber och bönar (dem kan man ju enkelt avfärda och sen är det bra med det) utan att de attraktiva så ofta visar sig vara riktiga stolpskott på insidan? Samtidigt kan

Jessie: Dåså. Så vad väntar du på?

Peter: Att någon som jag är intresserad av ska bli intresserad av mig såklart och sen våga AGERA på det såklart. Enkelt och lätt.

Edit: ..och att de som GÖR det ska vara intresserade av något annat än att bara ligga med kanske.. fast nu lät jag väl bara

Jessie: Så det är han som ska agera?

Peter: Nu är ju du NY här, så jag kan ju inte förvänta mig att du ska veta hur mycket jag KAN agera när jag bara vill. 😉 Problemet är väl att det inte riktigt leder till önskat resultat om motparten inte har samma intresse? Har man sen sprungit in i till

Peter: Nu känner jag Jessie... och killen behöver inte agera om hon vet vad hon vill 🙂