Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 12:46point taken 🙂
point taken 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 12:47Peter: Vi kan iaf konstatera som fakta att det finns de som träffats på det här forumet och jodå, de får ligga.. regelbundet och med rätt person...
*bara liiite avis*
Peter: Vi kan iaf konstatera som fakta att det finns de som träffats på det här forumet och jodå, de får ligga.. regelbundet och med rätt person...
*bara liiite avis*
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 12:48Jessie: Det är iofs sant för många killar också, om man fullständigt saknar standard. Men jag gissar att de som hänger här inte är tjocka, håriga mannamän med oproportionerligt ego, kvinnosyn från 50-talet och mamma-issues, så de kan nog välja att sätta s
Jessie: Det är iofs sant för många killar också, om man fullständigt saknar standard. Men jag gissar att de som hänger här inte är tjocka, håriga mannamän med oproportionerligt ego, kvinnosyn från 50-talet och mamma-issues, så de kan nog välja att sätta s
Quote from Rasmus Olsson on 23 May 2010, 12:49Jessie: bara tre dagar kvar! 😉
edit: jag kan inte rekna
Jessie: bara tre dagar kvar! 😉
edit: jag kan inte rekna
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 12:51Peter: Absolut. Fast för mig har inte problemet varit så mycket att de oattraktiva killarna ber och bönar (dem kan man ju enkelt avfärda och sen är det bra med det) utan att de attraktiva så ofta visar sig vara riktiga stolpskott på insidan? Samtidigt kan
Peter: Absolut. Fast för mig har inte problemet varit så mycket att de oattraktiva killarna ber och bönar (dem kan man ju enkelt avfärda och sen är det bra med det) utan att de attraktiva så ofta visar sig vara riktiga stolpskott på insidan? Samtidigt kan
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 13:15Jessie: Dåså. Så vad väntar du på?
Jessie: Dåså. Så vad väntar du på?
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 13:19Peter: Att någon som jag är intresserad av ska bli intresserad av mig såklart och sen våga AGERA på det såklart. Enkelt och lätt.
Edit: ..och att de som GÖR det ska vara intresserade av något annat än att bara ligga med kanske.. fast nu lät jag väl bara
Peter: Att någon som jag är intresserad av ska bli intresserad av mig såklart och sen våga AGERA på det såklart. Enkelt och lätt.
Edit: ..och att de som GÖR det ska vara intresserade av något annat än att bara ligga med kanske.. fast nu lät jag väl bara
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 13:42Jessie: Så det är han som ska agera?
Jessie: Så det är han som ska agera?
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 13:47Peter: Nu är ju du NY här, så jag kan ju inte förvänta mig att du ska veta hur mycket jag KAN agera när jag bara vill. 😉 Problemet är väl att det inte riktigt leder till önskat resultat om motparten inte har samma intresse? Har man sen sprungit in i till
Peter: Nu är ju du NY här, så jag kan ju inte förvänta mig att du ska veta hur mycket jag KAN agera när jag bara vill. 😉 Problemet är väl att det inte riktigt leder till önskat resultat om motparten inte har samma intresse? Har man sen sprungit in i till
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 13:48Peter: Nu känner jag Jessie... och killen behöver inte agera om hon vet vad hon vill 🙂
Peter: Nu känner jag Jessie... och killen behöver inte agera om hon vet vad hon vill 🙂