Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 14:44Peter: Lugnt du kan inte säga för mycket här... vi är luttrade 🙂
Peter: Lugnt du kan inte säga för mycket här... vi är luttrade 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 14:45*flinar över att ha fått ännu en självutnämnd "modig man" att backa av när det gällde* 😀
*flinar över att ha fått ännu en självutnämnd "modig man" att backa av när det gällde* 😀
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 14:47Så jag har gått från modig till feg utan att ha hävdat varken det ena eller det andra? Här går det undan.. 😉
Så jag har gått från modig till feg utan att ha hävdat varken det ena eller det andra? Här går det undan.. 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 14:54Peter: I och med att du erbjöd dig dyka upp och visa så tolkades det som en modig mans agerande. Sen backade du av och visade "ditt rätta jag". Inte sant? 😉
Peter: I och med att du erbjöd dig dyka upp och visa så tolkades det som en modig mans agerande. Sen backade du av och visade "ditt rätta jag". Inte sant? 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 14:59Nja, jag var ju mer skojfrisk än seriös, så jag vet inte hur talande detta är om mitt "rätta jag"
Nja, jag var ju mer skojfrisk än seriös, så jag vet inte hur talande detta är om mitt "rätta jag"
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 15:00Till peters försvar så kan jag tillägga att han inte sagt att han inte kommer... han har enligt mig bara sagt att han inte skall skriva offentligt vad han skall göra med dig när ni träffas 🙂
Till peters försvar så kan jag tillägga att han inte sagt att han inte kommer... han har enligt mig bara sagt att han inte skall skriva offentligt vad han skall göra med dig när ni träffas 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 15:01Tycker det börjar bli lite förvirrat nu...
Tycker det börjar bli lite förvirrat nu...
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 15:05Jag tycke Peter verkar passa bra här 🙂 Sen att Jessie skall försöka få han härifrån direkt är ju bara standard 🙂 *Kram Jessie*
Jag tycke Peter verkar passa bra här 🙂 Sen att Jessie skall försöka få han härifrån direkt är ju bara standard 🙂 *Kram Jessie*
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 15:17Tack för ditt stöd Björn 😉
Tack för ditt stöd Björn 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 15:40*mummelmuttermorr* "..det är ju bara standard..." Vafan...
Edit: Förresten finns det ju PM-funktion för sånt man inte vågar tala om på forumet, eller hur? 😉
*mummelmuttermorr* "..det är ju bara standard..." Vafan...
Edit: Förresten finns det ju PM-funktion för sånt man inte vågar tala om på forumet, eller hur? 😉