Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 13:50han får ett STORT plakat med stora bokstäver i skallen 😀
han får ett STORT plakat med stora bokstäver i skallen 😀
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 13:51Tack killar.. eh.. tror jag? (H)
Edit: sen.. innan nån MER vänlig vän av ordning skriver nåt om det.. så är det givetvis skillnad på hur bra jag är på att SE plakat.. även om det är stora bokstäver.. och neon som blinkar och även om det piper och tjuter?
Tack killar.. eh.. tror jag? (H)
Edit: sen.. innan nån MER vänlig vän av ordning skriver nåt om det.. så är det givetvis skillnad på hur bra jag är på att SE plakat.. även om det är stora bokstäver.. och neon som blinkar och även om det piper och tjuter?
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 14:11Håkan: Ett gott råd
Håkan: Ett gott råd
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 14:23Välkommen alla nya 🙂
Jag smyger i hörnen litegrann, men ibland låter jag också 🙂
Kan bero på att jag har en häst med en jäkla massa päls som tar tid, på annan plats alltså....
Välkommen alla nya 🙂
Jag smyger i hörnen litegrann, men ibland låter jag också 🙂
Kan bero på att jag har en häst med en jäkla massa päls som tar tid, på annan plats alltså....
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 14:25Håkan&Peter: Jag tycker ni ska ge er ut och TESTA de där råden och så återkomma med rapporter om hur det funkat i praktiken? 😉
Håkan&Peter: Jag tycker ni ska ge er ut och TESTA de där råden och så återkomma med rapporter om hur det funkat i praktiken? 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 14:26Jaså så jag borde hälsa på?
Jaså så jag borde hälsa på?
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 14:35Ptjaaa Peter.. det tar väl fyra timmar hit så.... *skrattar*
Ptjaaa Peter.. det tar väl fyra timmar hit så.... *skrattar*
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 14:37Pfft, du skulle säkert bara sträcka dig, iaf utan uppvärmning (H)
Pfft, du skulle säkert bara sträcka dig, iaf utan uppvärmning (H)
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 14:39Jag tänkte cykla sisådär tre timmar.. är det uppvärmning nog tror du?
Jag tänkte cykla sisådär tre timmar.. är det uppvärmning nog tror du?
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 14:41Cykling? Många möjliga skämt simmar förbi...
Cykling? Många möjliga skämt simmar förbi...